Bruke lite/ingen sminke

Bruker mest maskara, men hender jeg dropper alt...har jeg mye kviser, så litt mineralfoundation

Så deilig å se at jeg ikke er den eneste som ikke bruker så mye sminke!
Jeg bruker mascara til fest og besøker. Ellers ingenting :)

Sminker meg hver dag :)

Bruker ikke noe sminke til daglig, bare til fest og selskap :)

Går ikke ut døra uten litt sminke :P Bruker ihvertfall BB creme, conceler, og maskara daglig :) Litt mer til om jeg har tid, og til spsielle anledninger :)

Sminker meg bare om jeg skal ut blant folk. Er litt nesten-albino, så jeg ser bare skikkelig rar ut uten sminke :-P

Jeg sminker meg stort sett aldri :) Synes ikke det bidrar til at jeg blir noe penere, så da gidder jeg ikke når jeg allikevel må se ut som jeg gjør :p

Går ikke ut døra uten litt sminke :P Bruker ihvertfall BB creme, conceler, og maskara daglig :) Litt mer til om jeg har tid, og til spsielle anledninger :)

Hva er BB creme?

Jeg kunne faktisk tenkt meg å lære meg å bruke conceler og noe over.. Har problemer med huden/ ofte rød/blå over nesen og mørke ringer under øya.. Tips?

Hva er BB creme?

Jeg kunne faktisk tenkt meg å lære meg å bruke conceler og noe over.. Har problemer med huden/ ofte rød/blå over nesen og mørke ringer under øya.. Tips?
Les denne du, så får du en bra forklaring på BB creme :) http://www.klikk.no/mote/altfordamene/mote/article780379.ece Bruker det istede for foundation, så har jeg en conceler for mørke ringer under øynene og har litt lett pudder over hele ansiktet til slutt for å "feste" sminken. Bruker så lite som mulig så det ser naturlig ut ;)

Bruker maskara om jeg ser veldig trøtt ut, og siden jeg aldri gidder å ta den av, så henger den på i noen dager så da sparer jeg den tiden de neste dagene :P begynt å bruke litt brynblyant på øyenbrynene også.

Litt pudder og eyeliner til fest :)

bruker det sjelden, kun viss jeg skal noe mer enn bare en tur i butikken eller gå tur i skogen :) ser ikke helt vitsen :p

Bruker foundation/litt lett pudder over.
Markerer øyenbrynene litt og eyeliner og mascara. Innimellom øyenskygge.
Og lipgloss, leppestift er et must. Men bruker ikke mye. Dagsminke liksom. Annerledes på kvelden :D

Back
Topp