Bruke lite/ingen sminke

nuttakanutta

Forumet er livet
Junibarna 2015
Jeg bruker aldri sminke.. Dvs mascara eyeliner og lipgloss til fest.. Ellers ikke.

Fler?

Bruker kanskje mascara og lipgloss på fest, men ikke alltid det heller.

Syns bare det er slit med sminke :p

Jeg går aldri ut av huset uten foundation, rouge og mascara.
Jeg har atopisk eksem, som "slår ut" mest i ansiktet og på brystet, så selv om jeg liker å pynte meg, og er flink til å sminke meg, er det derfor jeg sminker meg til vanlig; fordi jeg ikke fikser å gå ut uten.
Jeg misunner virkelig alle dem som bare står opp og går ut døra, men jeg synes det er veldig gøy å leke med sminke og forskjellige looks også. :)

Jeg går aldri ut av huset uten foundation, rouge og mascara.
Jeg har atopisk eksem, som "slår ut" mest i ansiktet og på brystet, så selv om jeg liker å pynte meg, og er flink til å sminke meg, er det derfor jeg sminker meg til vanlig; fordi jeg ikke fikser å gå ut uten.
Jeg misunner virkelig alle dem som bare står opp og går ut døra, men jeg synes det er veldig gøy å leke med sminke og forskjellige looks også. :)

Med svarte ringer under øya burde jeg kanskje sminka meg mer :p men jeg orker ikke. :p prioriterer heller de minuttene ekstra i senga

Jeg er så naturlig pen at jeg ikke trenger sminke..... :laughing025:laughing025:laughing025
Fra spøk til revolver; jeg har det siste året begynt å sminke meg litt til spesielle anledninger, men eller går jeg uten. Har ikke fått "grunntrening" så jeg aner jo ikke hva jeg gjør :P

Lite sminking gitt. Skal jeg pynte meg, blir det maskara. Kanskje en liner. Ellers lite! :P

Bruker ikke sminke i det hele tatt. Sluttet med det sommeren 2012. Det er så deilig å gå uten. Jeg brukte ikke mye sminke før heller da. Mascara og eyeliner, men det var fortsatt befriende å gå uten.

Bruker ikke sminke om det ikke er noe spesielt. Tar for lang tid men fikser alltid håret

Bruker ikke sminke og har heller aldri gjort det. Litt ironisk at mine venninner sier ofte at jeg er så heldig som slipper å sminke meg for jeg er så naturlig. Bruker bare å svare med at det hadde de med vært om de kuttet ut all sminken ;)

Bruker ikke sminke.. Kan finne på å sminke meg om jeg kjeder meg og ikke har noe å gjøre, men alltids noe annet å henge fingrene i:p
Ellers kan jeg bruke litt maskara en sjelden gang.

Bruker alltid mascara. Bruker som regel litt BB-cream og pudder. Noen ganger bare mascara og pudder. Misunner de som er pene uten sminke, men på jobben min f.eks, så er ikke folk pene uten sminke:P Mange går uten noe som helst...

Kun i bryllup og å muligens julebord o.l. ;-) Aldri vært interessert i sminke, og mener det er helt unødvendig i hverdagen :-)

Brukte mascara så og si hverdag før, nå gidder jeg ikke lenger! :-P sminkefri til hverdags, men ved spesielle anledninger sminker jeg meg endel ;-)

Bruker kun maskara og engang i blant eyeliner til daglig.
Litt pudder og øyeskygge til fest :)

Sminker meg hver dag jeg skal på jobb eller avgårde. Av og til visst jeg bare skal være hjemme så lar jeg være. Men bruker typisk mascara, og pudder. Men til fest så liker jeg å ha på meg litt mye sminke :p

Back
Topp