Bruke kommode som stellebord?

åååhneeei!!

Nå LO jeg godt her prikken82!! hoho.. På tide å skaffe seg briller kanskje?
Dessuten tror jeg det er litt sent å bruke kondomer nå :P

går nok greit det.. vi har ikea sin..http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S19842534 - der har du egen plate oppå kommoden som du monterer av når du ikke trenger den mer.  men funker nok fint med stellematte - madrass  - sånn med hard bakpart og legge den langs kommoden. gjerne lurt å måle opp eller ta med madrassen og se hvordan det ser ut når du har den oppå kommoden. hvis du skal bruke den som stellebord bør det være stødig og solid - som står støtt når barnet ligger oppå. 

Det går helt sikkert fint :) Et tips er å bruke sånn antisklimatte under stellematta (sånn som ofte brukes i båter, campingbiler osv under duker så de ikke skal skli) så den holder seg på plass. Evt. kjøpe borrelås bånd med klister som man fester under. [:)]

vi fekk en kommode som vi bare la en stellematte oppå når jeg gikk med Tuva.. Funker hellt bra det[:)]

ORIGINAL: Goth.mummy

Tusen takk for svar alle sammen!

Ser nå at dette ikke er en teit løsning. Fikk bare inntrykk av at det var mest vanlig å kjøpe stellebord, og at vi var gjerrige som ikke gjorde det :p Men ser jo at det er helt normalt å bare bruke en kommode, eller hva enn som passer best! ;)

Noen som har brukt toppen av vaskemaskina? Det mente søster nemlig at vi kunne gjøre, men jeg tror den blir for lav for oss høye mennesker :P

Heia!

her blir vi å ha stellematte på vaskemaskinen.. Orker ikke bruke penger på et stellebord.. Hadde forsåvidt hatt plass på badet til det, men da føler jeg at jeg måtte stått langs veggen å stelle.. Om du skjønner hva jeg mener? Blir liksom feil vinkel [;)]

Kjøper stellematte på Babyshop og så tenkte jeg å kjøpe sånne sugekoppknagger i forskjellige farger og fasonger og lage stelleplassen til en koselig og plass [:)] Morsomt for den lille etterhvert å ha noe å se/ta på!

Når det er sagt, så vet jeg at flere og flere ender med å bytte bleie på gulvet eller andre tilgjengelige plasser!

ORIGINAL: Goth.mummy

åååhneeei!!

Nå LO jeg godt her prikken82!! hoho.. På tide å skaffe seg briller kanskje?
Dessuten tror jeg det er litt sent å bruke kondomer nå :P

Hehe! Tror brillene mine må justeres et hakk eller ti. Og du har helt rett... en smule for sent å bruke kondomer nå, ja. [8D]

ORIGINAL: Gull nummer 3

Vi endte faktisk opp med å bruke stellematte på gulvet til slutt vi[:)] Hadde jo stellebord, men Selma koset seg sånn i Evas drakt og roet seg sånn da vi lot henne ligge der at det ble litt pesete å måtte stå der hele tiden for å passe på.
Så da la vi stellematta på gulvet og var i grunn storfornøyd med det[:D]

hehe. Her havna alle barna på gulvet til slutt også.... Men vi har brukt stellekomode på badet sånn fra begynnelsen av da

Back
Topp