Bruke facebook fra side

caracara

Forumet er livet
Jeg administrer en facebook-side, og har registrert at man kan gå inn pp andre sider og profiler og skrive og like som min side. Har gjort det en gang, da var det lett å bytte fra privat profil til denne siden. Hvordan gjøres det nå??

Du trykker bare på knappen der hvor du kan logge ut. Da får du opp de sidene du administrerer. Bare å trykke på den du vil så er du på fb som den.
Så gjør du bare det samme og bytter tilbake når du vil bruke egen profil igjen :-)

Ved kommentar feltet for du et valg om du ønsker å kommentere som deg selv eller som den siden du administrerer. Enkelt å bytte og mikse viss man glemmer å bytte:)

Du trykker bare på knappen der hvor du kan logge ut. Da får du opp de sidene du administrerer. Bare å trykke på den du vil så er du på fb som den.
Så gjør du bare det samme og bytter tilbake når du vil bruke egen profil igjen :-)
Takk for svar! Det var slik det var før, men nå kommer jeg bare til siden. Før kom det opp en feed med nytt fra sidene jeg liker, det er det jeg savner :)

Ved kommentar feltet for du et valg om du ønsker å kommentere som deg selv eller som den siden du administrerer. Enkelt å bytte og mikse viss man glemmer å bytte:)
Takk for tipset! :)

Back
Topp