Bruke doppler

LinnChristine

Glad i forumet
Jeg trodde ikke i min villeste fantasi at jeg ville finne hjertelyden SÅ tidlig <3 (11+4) igår.
Men jeg ble bekymret, å tenkte jaja, en kan jo prøve, men joda, visst fant jeg den med engang!

Å livmoren er kommet over skambenet, vet at jeg ikke har morkaka foran og kan også kjenne spark <3 den lyden fra baby er bare så VIDUNDERLIG<3
Så når jeg skal til JM på Torsdag, vet jeg hun også finner den <3

Livet er HÆRLIG<3

Herlig følelse :)

Jeg fant lyden på tirsdag forrige uke, og hørte ikke noe mer før søndagen (12+2), så ble litt bekymret. Ble så glad, også fant jeg den i går også. Var tydeligvis litt høyere opp enn jeg trodde :)

Verdens beste lyd :)))

Ikke sikkert jordmor finne den fordet! Jeg har funnet lille sin hjertelyd i flere uker, uten problemer hver gang..men hos jormor prøvde hun hardt 3 ganger uten å finne den emoticon

Jeg fant hjertelyden i uke 9 og noen dager. Så herligt. Har ikke prøvd igjen enda, men tenkte jeg skulle ta meg en runde i morgen kveld.
Er noen som skal få vite om graviditeten på fredag så da er det litt greit å ha hørt hjertelyden igjen før jeg sier noe (synes jeg da).

Har så lyst at det skal være 12 uker snart så jeg kan fortelle det til hele omverden. Hehe. ;)

Back
Topp