Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor det? [emoji17]Bekymret..
Jeg går med den følelsen ca hele tiden for tiden. Kjenner liv og spark, men synes de er svakere og mindre enn før. Evt, bare ikke økende i alle fall.Hvorfor det? [emoji17]
Uff, ikke bra å være så bekymret [emoji17] Har du noen mulighet til å få en UL snart for å få sjekket innom? [emoji173]Jeg går med den følelsen ca hele tiden for tiden. Kjenner liv og spark, men synes de er svakere og mindre enn før. Evt, bare ikke økende i alle fall.
Vurdert å kontakte føden igjen. Var innom 22+4 pga det samme, og de sa at jeg bare skulle ringe igjen om følelsene ikke gav seg.. Men redd for å virke overhysterisk.. Det er jo helt sikkert ingenting..Uff, ikke bra å være så bekymret [emoji17] Har du noen mulighet til å få en UL snart for å få sjekket innom? [emoji173]
Jeg ville tatt kontakt! Bedre med en gang for mye enn for lite, og dine følelser er viktigst!Vurdert å kontakte føden igjen. Var innom 22+4 pga det samme, og de sa at jeg bare skulle ringe igjen om følelsene ikke gav seg.. Men redd for å virke overhysterisk.. Det er jo helt sikkert ingenting..
Eneste alternativ ellers er å bestille 3d-ul. Koster 1500, men.. Vurderes for å stilne angsten.
Ja, vurderes sterkt.. Føden her åpner nok ikke før på tirsdag igjen da.Jeg ville tatt kontakt! Bedre med en gang for mye enn for lite, og dine følelser er viktigst!