Bruk for lammeskinn?

Aprilbaby

Forelsket i forumet
Sommerfuglene 2017
Han er 3 mnd nå så lurer på om jeg får bruk for den om jeg kjøper den? Når bruker dere det ev.? Har voksipose som jo er tykk og god så har kanskje ikke bruk for lammeskinn da?

søstra mi bruker lammeskinn i vogna si (sittedelen) han er dog 11mnd.. men hun har brukt det oppi siden han var nyfødt :) du kan nok alltida få bruk for det :) jeg bruker ull nedi vogna fortsatt

Har lammeskinn men det ligger godt pakket i skapet. Hadde det i vognen, men uansett hvor bra det sies ull er ble mini klam på ryggen med skinnet.

Vi bruker det overalt.. I sengen, vogga og i vognen. Blir så klam/svett uten. Brukte det til storesøster også i lang tid.. Til og med i syden.. Prøvde både med og uten der, men hun ble så svett uten. Da er det alltid en kjent lukt om man sover borte også. Tror vi er oppe i fem lammeskinn nå (korthåret) som alle kommer til å bli godt brukt.

Vet ikke om det er nødvendig, men vi har det under voksiposen i vognen om vinteren. Innbiller med at det fungerer som en god sperre mot trekk/kulde.

Barn er forskjellige, men som du skjønner har ihvertfall vi hatt veldig god nytte av det.

2 åringen bruker fortsatt skinn i vogna når han sover der. Innbiller meg at det blir litt lunere. De er veldig glad i det i barnehagen om høsten når det fortsatt er for varmt for voksiposen.

Back
Topp