Bruk av primolut?

bootylicious

Flørter med forumet
Hei!
Brukte primolut da jeg var i syden, for at jeg ikke skulle få mensen der nede...
Det stod at mensen kom 2-4 dager etter at jeg hadde tatt den siste pilla...
4 dager gikk det, og jeg fikk mensen...
Men nå har det gått 37 dager, jeg har 34 dagers syklus! (hender det går 1 dag over/før, men ikke mer...)[&:]
Noen som har erfaring? Kan mensen bli uregelmessig etter bruk av disse pillene?
Har vondt i korsryggen, og litt murring i nederste del av magen, som ved mensen...
Hatt det i snart en uke... [:'(]
Tørr ikke håpe på at jeg er gravid... Har ingen tester for øyeblikket!
 
Jeg har brukt de engang, og mener jeg var over en uke på overtid. Men TR kom tilslutt.. 
 
Jeg vet desverre ikke, men jeg dytter litt for deg[:)]
 
Kan jo hende du er gravid da, for du fikk jo mensen 4 dager etter pilla som du skrev. Så nå er du vel inne i neste syklus hvis jeg forstår riktig? Jeg mente at jeg fikk mensen etter jeg slutta med pilla sånn ca en uke etterpå. Og derfor ble også syklusen forskjøvet.
Uansett så lenge tanta ikke har dukka opp er det håp [8D]
 
Primolut kan lage temmelig mye kluss i syklusene. Har alltid hatt regelmessige sykluser, men etter primolut-bruk har jeg opplevd å få forskjøvet neste syklus med opp til 3 uker, og også at når mensen til slutt kom, varte den i 16 dager. Så det kan nok være en ide å se det litt an i noen dager før du tester.
 
Jeg fikk primolut av gynekologen min for å stabilisere syklusen min.. Men tror ikke vi kan sammenligne hvordan det funker på dge og meg,da vi har brukt det av helt forskjellige grunner..
Funket bra på meg i allefall:)
Vennina mi fikk det for å få mensen pga hormonforstyrrelse og det har funket veldig bra for henne også:)
 
*Lykke til*
 
Back
Topp