Bruk av ammeinnlegg ?

PetiteMoi

Glad i forumet
Hei, jeg bruker nå ammeinnlegg fra Natusan. Er veldig fornøyd med dem :) men jeg lurer på hvor ofte jeg bør bytte iløpet av en dag? Jeg tar på nye om morgenen etter at jeg har dusjet, bytter igjen i 15-16 tiden og igjen om kvelden før jeg legger meg.

er ikke sikker på om jeg lekker noe særlig, å tror ikke at jeg kjenner noen forskjell ved bytte.

men vil høre om jeg bør bytte oftere for å ikke få noen betennelse eller slikt. (Har nå ammet i snart 4 måneder?
 
Om du ikke merker å ha lekket noe så kanskje ikke du gjør det heller:) jeg lakk så mye de første 3-4 mnd at jeg måtte bytte kjempe ofte og ammeinnleggene kunne sammenlignes med en tung tissebleie:wtf: tenker å bytte 3 ganger om dagen nok holder om du ikke lekker noe særlig:) når jeg sluttet å lekke brukte jeg de en periode bare «tilfelle» det lakk ikke noe da så jeg brukte bare et par om dagen.
 
Hei, jeg bruker nå ammeinnlegg fra Natusan. Er veldig fornøyd med dem :) men jeg lurer på hvor ofte jeg bør bytte iløpet av en dag? Jeg tar på nye om morgenen etter at jeg har dusjet, bytter igjen i 15-16 tiden og igjen om kvelden før jeg legger meg.

er ikke sikker på om jeg lekker noe særlig, å tror ikke at jeg kjenner noen forskjell ved bytte.

men vil høre om jeg bør bytte oftere for å ikke få noen betennelse eller slikt. (Har nå ammet i snart 4 måneder?

Hvis de ikke var fulle byttet jeg en gang per 24 t :)
 
Av egen vurdering så tror jeg da at jeg går over til bytting morgen og kveld Tusen takk for innspill og meninger. (Ønsker å bruke innlegg så lenge jeg ammer for å være sikker på at det ikke blir lekkasje )
 
Jeg bytter hver kveld og ved behov. Tror ikke det er som med bind, da burde det stått på pakken, men ville ha bytter en gang til dagen i hvert fall.
 
Back
Topp