Bruk av air fryer

dagosi

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberbarna 19
Jeg vil så gjerne bruke min relativt lite brukte air fryer mer. Jeg investerte i en air fryer i campingvogna vår som vi er i ganske ofte. Helst ønsker jeg jo å bruke den til all mat, så vi slipper å bruke gassen i vogna. Men sliter med å finne ut hva jeg kan lage. Skulle kjøpe en oppskriftsbok til den, men de var jo alle på engelsk, og ingen bokhandler jeg var innom hadde disse bøkene inne. Og synes det er veldig dumt å kjøpe de usett da jeg ikke vet om de har ok oppskrifter som man finner ingrediensene til, eller mat som er lett å få i en kresen 2 åring. Er det noen som kan anbefale en kokebok til airfryer som de selv har brukt? Eller som har oppskrifter og dele?

Er ei gruppe på Facebook som heter airfryer oppskrifter/erfaringer
Det meste som kan i stekeovnen kan i airfryeren. På detsoteliv.no ligger det oppskrift på feks donuts og churros..
Vi bruker den til kyllingfilet, løkringer, grønnsaker.. til og med en stor ytrefilet har jeg stekt med veldig godt resultat :)

Er ei gruppe på Facebook som heter airfryer oppskrifter/erfaringer
Det meste som kan i stekeovnen kan i airfryeren. På detsoteliv.no ligger det oppskrift på feks donuts og churros..
Vi bruker den til kyllingfilet, løkringer, grønnsaker.. til og med en stor ytrefilet har jeg stekt med veldig godt resultat :)

Tusen takk!

Man kan lage hel Kylling i den. Det har vi gjort en del. Å ha den i vogna er ikke dumt
Vi kjører rundt med 3 barn så er begrenset med plass for vår del.

Back
Topp