Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Mayen*
Hvor høy hæl tenker du? Og hvilken strl?
Jeg har 2 par helt nye, ett par i ivory i 36 som var for små, og ett hvitt par i 37 som hadde for høy hæl til at eg klarte å gå i de:p
Men de krasjet og med fargen på kjolen, for den var ivory..
Skal ha 200kr for det i 36, og 400 for det i 37..
Vil du se?
ORIGINAL: meta
ORIGINAL: ~Mirabell~
jeg kommer ikke til å kjøpe brudesko, men heller pumps av noe slag som jeg kan bruke til vanlig senere. Har forsåvidt ett par, men skal se om jeg finner et som er litt penere[;)]
Har tenkt på det jeg og men syns det er vanskelig å finne noen i ivory[8|]
ORIGINAL: Rødtopp86
Rainbow Club er en bra plass, husker ikke adressen på nett, men det er bare å søke, så får du den nok opp. De selger mange sko som er å finne i brudesalonger. Var faktisk det jeg gjorde. Prøvde først skoen i brudesalongen, så bestilte jeg den på denne nettsida. I brudesalongen kostet de 1200 kr og jeg fikk de for 500 kr med toll og alt inkludert.
ORIGINAL: meta
jeg kommer ikke til å kjøpe brudesko, men heller pumps av noe slag som jeg kan bruke til vanlig senere. Har forsåvidt ett par, men skal se om jeg finner et som er litt penere[;)]
Har tenkt på det jeg og men syns det er vanskelig å finne noen i ivory[8|]
ja, det kan hende...har ikke tenkt så mye på det. Men de har et par nyyyyyydelige på Agape. Tror kanskje de er i Ivory, men mesteparten av skoene er dekket av steiner og krystaller og de er råstilige til jeans!!Dessverre passet ikke mine bein til de skoene, men hadde de gjort det hadde jeg lett kjøpt dem. Skoene er i katalogen til Agape, men vet ikke om de ligger på nett...
Men vises egentlig skoene så godt når kjolen går helt ned til gulvet?[8|]