Brudepikeskooo!!

Rebecca85 skrev:
Nice 

Får sikkert takke kort fra Ebay snart du som årets beste kunde eller noe sånt

hahaha, ja har jo blitt litt handling i det siste:P Men hallo, de er jo MYE billigere enn i Norge uansett.. Og passer de ikke, jaja, så får vi kjøpe noen andre, nettopp det hadde vært MYE større krise om jeg hadde kjøpt 400kroners par i Norge..

De var kjempefine! :-)

~lykkelig med barn~ skrev:
De var kjempefine! :-)

Må innrømme at jeg er LITT skuffet. Jeg ventet storoppstandelse jeg nå, bustede servere og sinna BVbrukere.. Det er jo HÆL på dem. og... og de er laget i KINA!

Nice!! :) :) Jeg fant aldri noen jeg og jentene likte på ebay (ja tro det eller ei, he he he!!!!) 
Hadde vel litt spesielle krav til de jeg da ;) He he he!!
Til slutt fant jeg noen på en lokal skobutikk, phu! :) 

Men hæ, sa du at de er laget i Kina?!?!?! Ønsker du virkelig barna så vondt??? Tenk på alle de giftige stoffene og avgassene??? Snakk om å tenke kort...  At du ikke skammer deg....
Kremt... .p

Trone skrev:
Nice!! :) :) Jeg fant aldri noen jeg og jentene likte på ebay (ja tro det eller ei, he he he!!!!) 
Hadde vel litt spesielle krav til de jeg da ;) He he he!!
Til slutt fant jeg noen på en lokal skobutikk, phu! :) 

Men hæ, sa du at de er laget i Kina?!?!?! Ønsker du virkelig barna så vondt??? Tenk på alle de giftige stoffene og avgassene??? Snakk om å tenke kort...  At du ikke skammer deg....
Kremt... .p

De får tåle mishandlingen den ene dagen! Alt for bryllupet!!

Men det er Siiiiikkert bare du som ikke kan ebaysøke skikkelig!!

kristin1986 skrev:
Jeg har bestilt flere kina sko, og iallfall når jeg bestilte så var de små i str, samme med klær, kinafolka er ikke store :P

Men det vet du kanskje? Virker som en erfaren ebyer :D

Har vært der et par ganger ja;) Jeg sjekker alltid størrelser opp ot europeiske, og centimeter/inchmål, så jeg er som regel ganske sikker på hva jeg bestiller

Back
Topp