Brudemarsjen

brudemarsjen e d i kirka du tenke eller bryllupsvalsen etterpå?
iallfall i kirka når vi går ut vil e ha det vackraste med cecilia venersten eller ka ho heite, men bryllupsdansen shania twain med you're still the one[:D]

Vi hadde Mendehlsson (den tradisjonelle brudemarsjen).
Tror nesten ikke jeg kunne giftet meg uten [:D]

vi skal ha brudemarsj från florsen i burs[:D]

Den var nydelig, men må man nødt å leie inn egne musikere til å spille denne da?

Lexi Grey: Den er UTROLIG fin!!!!

Vi vurderer også den til utmarsj, til innmarsj vet vi ikke helt ennå - kanskje den tradisjonelle [8|]

En kollega av meg giftet seg i går, og de rocket ned kirkegulvet til "I feel good" [:D][:D][:D]
Utrolig kul greie!

ORIGINAL: Lexi Grey

jeg har tre fiolinister og ei på orgel som skal spille denne:

http://www.youtube.com/watch?v=8Af372EQLck&feature=related

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, nå sitter jeg her med tårer i øynene! Er akkruat sånn jeg ser for meg! Er ikke den vanlig å bruke når dem gifter seg på film?[:)]

Har sett for meg sekkepiper i mitt bryllup, men nå er jeg nesten i tvil her[;)] Må bare vinne i Lotto først!

Når vi gifta oss så var det mendelson inn i kirka, under sermonein hadde vi solist som sang From this moment med Shanaya Twain-til kirkeorgelet, det var nydelig det!!!!
ut av kirka var det Brudemarsj fra Seljord-det er en lystig og fin marsj[:)]

vi skal nok ha den tradisjonelle brudemasjen ja, men tenkte å ha den som Lexi skal ha som melodi før brudemasjen, for å sette stemninga i kirka før jeg kommer opp kirkegangen.... [:)] tror det blir fint... her ikkje bestemt oss for ka vi skal ha av andre sanger i kirka.. mulig jeg skal synge noe også.

Jeg skal gå inn til Bruremarsj fra HArdanger, spilt av orgel og 2 trompetister, utgang vet jeg ikke ennå..

Back
Topp