Brudekjoletitting

Joffen

Gift med forumet
VIP
Var rundt og prøvde kjoler i dag...Var nok litt sent ute siden jeg skal gifte meg om 3 mnd, men sånn går det når man er gravid og føder i november[8D]

Uansett, så fikk jeg kjempegod service selv om jeg ikke hadde bestilt time...

Jeg trodde at jeg skulle slite med å finne kjole i utgangspunktet, men nå sitter jeg altså igjen med valgets kval...Fant ikke mindre enn 3 kjoler som satt som støpt[&:] Å hvorfor skal det være så vanskelig!!!

De kunne ikke holde av kjolene, så jeg må bestemme meg til mandag...

Tok bilder av kjolene, så jeg kan se på de hele helgen og finne ut hvilken jeg liker best...

Men det er skikkelig vanskelig altså!

Dere som er gift, visste dere med engang hvilken kjole dere ville ha???

ORIGINAL: Joffen

Var rundt og prøvde kjoler i dag...Var nok litt sent ute siden jeg skal gifte meg om 3 mnd, men sånn går det når man er gravid og føder i november[8D]

Uansett, så fikk jeg kjempegod service selv om jeg ikke hadde bestilt time...

Jeg trodde at jeg skulle slite med å finne kjole i utgangspunktet, men nå sitter jeg altså igjen med valgets kval...Fant ikke mindre enn 3 kjoler som satt som støpt[&:] Å hvorfor skal det være så vanskelig!!!

De kunne ikke holde av kjolene, så jeg må bestemme meg til mandag...

Tok bilder av kjolene, så jeg kan se på de hele helgen og finne ut hvilken jeg liker best...

Men det er skikkelig vanskelig altså!

Få se bilde a ? [8D]

Jeg er ikke gift, så kan ikke hjelpe deg.. Men så heldig du er som har funnet hele tre kjoler du liker da [:D]
Lykke til videre og håper du blir fornøyd med valget. [:)]

jeg prøvde div kjoler... stod igjen med 3 til slutt ...var en jeg var litt usikker på, prøvde den en gang til... Å da bestemte jeg meg for den..... tok meg 1,5t så hadde jeg bestemt meg og betalt [:)]

Å du.. må få se bilder av kjolene altså [;)]

Ja,hehe....Uka før,haha...

I fare for å bringe ulykke over bryllupet, så legger jeg kun ut bilde i noen minutter!
Fikk ikke tatt bilde av den første, de var veldig strenge der[8D]
IKKE QUOTE!!!
*poff*

så flotte de var:) likte begge to eg 

[:(] så fine de var! Du kommer til å være verdens vakreste brud!!

Jeg kjøpte min på nettet jeg, fikk de sydd til mine mål (som jeg måtte gjøre selv, så de var litt off da) og levert på døren. Men ble jo fornøyd da, og den kostet bare 250 pund eller noe. Driver av og til å tar den på meg for å se, og minnes litt, men har ikke gjort det siden før jeg ble gravid igjen da [:D]
Men føler det snart er på tide [:D]

Altså - hvis du vil høre min mening så syntes jeg begge to var nydelige, men den til høyre var nyyydelig (tre y-er altså [8D]) [:D] Likte veldig godt halternecken, og så var den litt "rundere" i bryststykket... Fiiine!!! [:D] 

ORIGINAL: Morellskatten

Altså - hvis du vil høre min mening så syntes jeg begge to var nydelige, men den til høyre var nyyydelig (tre y-er altså [8D]) [:D] Likte veldig godt halternecken, og så var den litt "rundere" i bryststykket... Fiiine!!! [:D] 

True dat! [:D]
Jeg glemte jo å si hvilken jeg likte best, og det var den til høyre!

ORIGINAL: Ruby Gloom

ORIGINAL: Morellskatten

True dat! [:D]
Jeg glemte jo å si hvilken jeg likte best, og det var den til høyre!

Jeg følger strømmen og sier: den til høyre var vakker!

neiiiii!!! eg og vil se......var litt for seint ute...

Fikk ikke med meg bildene jeg... Men jeg var SIKKER nesten med en gang jeg fikk min kjole på meg.. Og jeg fant den et år før bryllupet og var like sikker hele tiden på at det var den rette :-D

Takk, jenter[:)] Var vel den som var høyest i kurs hos meg og forloverne og...

Til dere som ikke fikk se...Mulig jeg legger ut bilde i mrg kveld hvis jeg ikke har klart å bestemme meg!

Fikk min spesialsydd, men jeg visste akkurat hvordan jeg ville ha den [:D]

Nå rakk jeg ikke å få med meg bildene, men du får ha lykke til med valget!!!![:D]

Back
Topp