Brudekjoler

Snikende Ullteppe

Elsker forumet
Jadda nå har jeg allerede begynt å se etter kjoler, er så masse utrulig nydelig!!! Er blitt hekta på serien "say yes to the dress"...
Sitter å sikkler når jeg ser på [8D][8D][8D]

Har virkelig lyst på en kjole som er noe utenom det vanlige...
Hvordan ser drømmekjolen deres ut? [8|]

Hehe ja det er vel ikke noe som haster [;)]
Men er jo kjekt å lete fordet om [:D][:D][:D]

Såå gøy å leite etter kjole da![:D] Har alltid tenkt stroppeløs med korsettliv og ikkje så himla fluffy. Men nå som jeg har rullepupper så tenker jeg litt annerledes[&:] Men nå ska jo ikkje vi gifte oss før vi blir "store", så har ikkje leita etter no kjole sånn sett.[:D]

Ja jeg tenker og stroppeløs og litt sånn korsett lignende... Har veldig lyst på knyting bak og (sånn som er på korsetter) [:D][:D]
Skal til bergen nå i helga sammen med søstra mi og mamma så kanskje jeg skal snike meg inn på en butikk å se litt[:-][:-][:-][:-]

Sånn knyting bak ja! Det er kjempefiiiint!! Nå er det hakket før snuppa setter seg på macen her, så skal se om jeg ikkje kan google litt når ho er lagt. Skulle jo bare en kjapp tur på før legginga for å se om det var no respons på bildetråden min[:)]

ORIGINAL: TinaCelineeey

<3

Den er kul da [;)]

åhhh det er så fint med broderi med bling i og!!! [:D][:D][:D]

var på prøving av kjolen hennes i beg av jannuar tror du ikke jeg fant 2 kjoler jeg vil ha?
hehe
så han jeg skal gifte meg med må være stinn så jeg får kjolene :P hehe

den med svart topp vil jeg ha.
(kunne ikke finne 11 koleksjonen så det var det eneste bilde av kjolen)

Her er min (Ønske)[:D]

ORIGINAL: hønemor_bunn_100

var på prøving av kjolen hennes i beg av jannuar tror du ikke jeg fant 2 kjoler jeg vil ha?
hehe
så han jeg skal gifte meg med må være stinn så jeg får kjolene :P hehe

Hehe ja [;)]

ORIGINAL: MissOddsteenOgMichee

Her er min (Ønske)[:D]

Så fin og elegant! [:D] hva ligger prisen på på en sånn en da? [8|]

ORIGINAL: NogM

Jeg kupper helt tråden din jeg nå..sorry[8D]
sånn kan jeg godt tenke meg;

Vanskelig og bare skulle bestemme seg for en, utifra hvordan de ser ut på nett[8D] Må nesten prøve kjolen også[:D]

Hahaha det går fint!!! Vil bare ha litt inspirasjon [:D][:D][:D][:D] så masse bilder er bra[:D]
Er sant det du sier med at det er vanskelig å se de på nettet!

someone pleeeees merry me [8D]

Syns denne var nydelig!

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Syns denne var nydelig!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ det er mer sånn som jeg ser for meg [:D][:D][:D][:D] nyyydelig!

Og denne var vakker i sin enkelhet [:D]

vil ha sånn type skjæring i toppen da [:D]

ORIGINAL: Snikende Ullteppe

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Syns denne var nydelig!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ det er mer sånn som jeg ser for meg [:D][:D][:D][:D] nyyydelig!

De har mange av den typen på jkdress.com [:D]

Eeeelsk!

Back
Topp