x1x*Peach*
Glad i forumet
Hvilket snitt passer best for jenter med litt former?
Bruker str 42/44...
Bruker str 42/44...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sicily
Jeg bruker 42/44 jeg og. Spørs hvilken kroppsfasong du har og hva du trives med. Jeg valgte en som har ganske innsvingt liv som fremhever at jeg har midje, og som går ut nede så den enorme ræva og dundrelårene mine ikke synes. [8D] Ikke for mye dilldall rundt magen, for det kan fort gjøre at du ser større ut, selv om det heter seg at det skal se slankende ut. Er bare å se på bilder og sammenligne. [;)] Den har også ganske stiv overdel, så om jeg hadde hatt "flabbemage", så hadde det ikke syntes for det om. Det beste er å bare dra å prøve kjoler. De som jobber på salongen er flinke å plukke ut det som kler ulike kroppsfasonger, og de er også dønn ærlige om hva som ser bra ut og ikke. (Det er ofte ikke venninner, de er mer med på det du selv syns er fint, selv om det kanskje ikke er det mest kledelige.) [:)] Og ellers, så fins det fantastisk mye fint undertøy som strammer inn, løfter opp, eller presser ut alt etter dine ønsker. [;)]