Brudekjole

ORIGINAL: MotherNorth

ORIGINAL: Pusedyret

ORIGINAL: MotherNorth

Kjempefin kjole! Jeg har også bestilt meg kjole fra Kina.. Bare igjennom ebay![;)] Den er helt nydelig fin og ble 1070kr tror jeg. Den var også sendt som gave og fri frakt så slapp også unna toll..
Jeg har kjøpt en "vanlig" kjole som er sydd etter mål, så jeg får plass for gravid magen i den.. [8D][:D]


Tusen takk! [:D] Skal du også gifte deg nå i sommer/høst? Høres ut som du har gjort et kupp også!

Så søte dere er alle sammen - gøy at dere likte kjolen. [:D]


Ja vi skal gifte oss 29.August! Er ikke så mange som vet det enda, for vi skal kun ha nermeste familie der.. [:D]


Samme her - bortsett fra at datoen er 12. september. [:)]
 
Nei, er ikke gift.. Hehe.. Jobber som blomsterdekoratør [;)] Så denne er faktisk en av lavbudsjett produktene mine! [:D]Kosta vel 800 eller no.. Ga en koselig pris til damen[;)] Elsker å jobbe med bruder! Det er så fantastisk morro!!!

Denne kan du og klare å lage selv, hvis du er god i håndarbeid eller liker det [;)] Trenger en eføy som er ganske lang, pyntetråd i den fargen eller i en nyanse som passer til blomstene, blomster, noen få pærler, noen stivere ståltråder, limpistol og spruteflaske.. og silkebånd til skaftet...
 
ORIGINAL: Pusedyret

ORIGINAL: MotherNorth

ORIGINAL: Pusedyret

ORIGINAL: MotherNorth

Kjempefin kjole! Jeg har også bestilt meg kjole fra Kina.. Bare igjennom ebay![;)] Den er helt nydelig fin og ble 1070kr tror jeg. Den var også sendt som gave og fri frakt så slapp også unna toll..
Jeg har kjøpt en "vanlig" kjole som er sydd etter mål, så jeg får plass for gravid magen i den.. [8D][:D]


Tusen takk! [:D] Skal du også gifte deg nå i sommer/høst? Høres ut som du har gjort et kupp også!

Så søte dere er alle sammen - gøy at dere likte kjolen. [:D]


Ja vi skal gifte oss 29.August! Er ikke så mange som vet det enda, for vi skal kun ha nermeste familie der.. [:D]


Samme her - bortsett fra at datoen er 12. september. [:)]

 
Så koselig! Ser at det ble litt bråbestemt for dere også at dere skulle gifte dere i år.. [:)] Jeg hadde egentlig litt lyst å ta det i kombinasjon med dåpen, men sambo ville ha det gjort i år![8D][;)]
 
Her er et bilde av skaftet på buketten...

 
Her er et nærbilde av buketten

Ocen song rosa har den lys lilla fargen du kan se på de små buntene med kronblader fra grennelliken..

 
ORIGINAL: Tessy_

Nei, er ikke gift.. Hehe.. Jobber som blomsterdekoratør [;)] Så denne er faktisk en av lavbudsjett produktene mine! [:D]Kosta vel 800 eller no.. Ga en koselig pris til damen[;)] Elsker å jobbe med bruder! Det er så fantastisk morro!!!

Denne kan du og klare å lage selv, hvis du er god i håndarbeid eller liker det [;)] Trenger en eføy som er ganske lang, pyntetråd i den fargen eller i en nyanse som passer til blomstene, blomster, noen få pærler, noen stivere ståltråder, limpistol og spruteflaske.. og silkebånd til skaftet...


Hmm, det var jo ikke dyrt for en så flott bukett. [:)] Takk for gode tips! Er dessverre ikke noe flink til håndarbeid selv, men tar med inspirasjonen videre.
 
ORIGINAL: MotherNorth

ORIGINAL: Pusedyret

ORIGINAL: MotherNorth

ORIGINAL: Pusedyret

ORIGINAL: MotherNorth

Kjempefin kjole! Jeg har også bestilt meg kjole fra Kina.. Bare igjennom ebay![;)] Den er helt nydelig fin og ble 1070kr tror jeg. Den var også sendt som gave og fri frakt så slapp også unna toll..
Jeg har kjøpt en "vanlig" kjole som er sydd etter mål, så jeg får plass for gravid magen i den.. [8D][:D]


Tusen takk! [:D] Skal du også gifte deg nå i sommer/høst? Høres ut som du har gjort et kupp også!

Så søte dere er alle sammen - gøy at dere likte kjolen. [:D]


Ja vi skal gifte oss 29.August! Er ikke så mange som vet det enda, for vi skal kun ha nermeste familie der.. [:D]


Samme her - bortsett fra at datoen er 12. september. [:)]


Så koselig! Ser at det ble litt bråbestemt for dere også at dere skulle gifte dere i år.. [:)] Jeg hadde egentlig litt lyst å ta det i kombinasjon med dåpen, men sambo ville ha det gjort i år![8D][;)]


Hehe, samme diskusjonen har vi hatt. [:D]
 
Nei, jeg gadd ikke ta så mye for den... hun var innom et parr dager i forveien bare..

Så bare å snakke med forskjellige blomsterbutikker.. kan hende du får en lærling til å gjøre det billigre på fritiden og [;)] De trenger all brud de kan få[;)] Hvis du har no skole i nærheten som driver med det, stikk innom der.. Kansje de kan skreddersy all pynten for deg, så lenge du betaler blomstene [;)] De trenger mere slike oppdrag synes jeg!! Eller stikk innom meg om du ikke bor så langt unna?
 
ORIGINAL: Tessy_

Nei, jeg gadd ikke ta så mye for den... hun var innom et parr dager i forveien bare..

Så bare å snakke med forskjellige blomsterbutikker.. kan hende du får en lærling til å gjøre det billigre på fritiden og [;)] De trenger all brud de kan få[;)] Hvis du har no skole i nærheten som driver med det, stikk innom der.. Kansje de kan skreddersy all pynten for deg, så lenge du betaler blomstene [;)] De trenger mere slike oppdrag synes jeg!! Eller stikk innom meg om du ikke bor så langt unna?


Jeg bor i Østfold - i nærheten av Moss. Er det langt unna? Ellers er jo det med lærlinger ingen dum idé.
 
Kommer ann på hva du definerer som langt [:-]
Jeg holder til i sandefjord! [:D] Er en halvtime 3 kvarter fra horten [;)]
 
Er du mørkhåret eller lyshåret?
Noe annet som hadde vært lekkert til den brudekjolen, og som går an i september når det ikke er så varmt er en sydd rose! Det er så romantisk det!!! En kjempe rose, med litt lett florete heng.. Synes lillatoner er kjempe fint til brunetter, men rosa toner passer bedre til blondiner.. [:)]

Digger den kjolen din altså!! sånn hadde jeg lyst til å ha før og!

Her er en veldig enkel sydd rose, som brudepikebukett:




Ikke meninga å kræsje tråden din, men ble litt revet med... Hehe...
 
Nja, hadde det ikke vært for den dumme ferga, så kanskje. [:)]

Jeg er mørk blond... Den rosen var utrolig fin, lignende type farge jeg har sett for meg også. Hvor får man tak i sånne? Glad for all inspirasjon jeg, altså. [:D]
 
Den er satt sammen av mange roser... Huser ikke helt navne på sorten, men tror det er prima ballerina, eller den som er noe mere rosa i midten.. huser ikke helt navnet på alle sortene [;)] Er Utrolig mange serru...
 
Back
Topp