ReddaVoffe
Betatt av forumet
ORIGINAL: MotherNorth
ORIGINAL: Pusedyret
ORIGINAL: MotherNorth
Kjempefin kjole! Jeg har også bestilt meg kjole fra Kina.. Bare igjennom ebay![;)] Den er helt nydelig fin og ble 1070kr tror jeg. Den var også sendt som gave og fri frakt så slapp også unna toll..
Jeg har kjøpt en "vanlig" kjole som er sydd etter mål, så jeg får plass for gravid magen i den.. [8D][:D]
Tusen takk! [:D] Skal du også gifte deg nå i sommer/høst? Høres ut som du har gjort et kupp også!
Så søte dere er alle sammen - gøy at dere likte kjolen. [:D]
Ja vi skal gifte oss 29.August! Er ikke så mange som vet det enda, for vi skal kun ha nermeste familie der.. [:D]
Samme her - bortsett fra at datoen er 12. september. [:)]