Brudekjole

ORIGINAL: MotherNorth

ORIGINAL: Pusedyret

Kjempefin kjole! Jeg har også bestilt meg kjole fra Kina.. Bare igjennom ebay![;)] Den er helt nydelig fin og ble 1070kr tror jeg. Den var også sendt som gave og fri frakt så slapp også unna toll..
Jeg har kjøpt en "vanlig" kjole som er sydd etter mål, så jeg får plass for gravid magen i den.. [8D][:D]

Tusen takk! [:D] Skal du også gifte deg nå i sommer/høst? Høres ut som du har gjort et kupp også!

Så søte dere er alle sammen - gøy at dere likte kjolen. [:D]

Ja vi skal gifte oss 29.August! Er ikke så mange som vet det enda, for vi skal kun ha nermeste familie der.. [:D]

Samme her - bortsett fra at datoen er 12. september. [:)]

Nei, er ikke gift.. Hehe.. Jobber som blomsterdekoratør [;)] Så denne er faktisk en av lavbudsjett produktene mine! [:D]Kosta vel 800 eller no.. Ga en koselig pris til damen[;)] Elsker å jobbe med bruder! Det er så fantastisk morro!!!

Denne kan du og klare å lage selv, hvis du er god i håndarbeid eller liker det [;)] Trenger en eføy som er ganske lang, pyntetråd i den fargen eller i en nyanse som passer til blomstene, blomster, noen få pærler, noen stivere ståltråder, limpistol og spruteflaske.. og silkebånd til skaftet...

Kjempefin kjole! Jeg har også bestilt meg kjole fra Kina.. Bare igjennom ebay![;)] Den er helt nydelig fin og ble 1070kr tror jeg. Den var også sendt som gave og fri frakt så slapp også unna toll..
Jeg har kjøpt en "vanlig" kjole som er sydd etter mål, så jeg får plass for gravid magen i den.. [8D][:D]

Tusen takk! [:D] Skal du også gifte deg nå i sommer/høst? Høres ut som du har gjort et kupp også!

Ja vi skal gifte oss 29.August! Er ikke så mange som vet det enda, for vi skal kun ha nermeste familie der.. [:D]

Så koselig! Ser at det ble litt bråbestemt for dere også at dere skulle gifte dere i år.. [:)] Jeg hadde egentlig litt lyst å ta det i kombinasjon med dåpen, men sambo ville ha det gjort i år![8D][;)]

Her er et bilde av skaftet på buketten...