Brudekjole

ReddaVoffe

Betatt av forumet
Det var noen som ville se bilde av brudekjolen jeg skal ha når jeg gifter meg om noen uker - og denne ble det:

http://www.9lover.com/shop/wedding-dress-bridal-gown-1169.html

Kjolen er bestilt fra denne siden (som ser sånn halvveis trygg ut [;)] ) og er sydd i Kina. Jeg var veldig spent, men fikk den i dag og er utrolig fornøyd. Kvaliteten er ikke noe dårligere enn i en vanlig brudebutikk, og bortsett fra stroppene som må syes inn litt så passet den perfekt (hadde tatt noen mål på forhånd). Fasongen er kjempefin til gravidmage, og det er fortsatt plass til at den kan vokse. En enkel, men samtidig stilfull brudekjole som passer den type bryllup vi har valgt. Ikke kostet den mer enn ca 1250 kr heller. [:-]. Jeg slapp å betale toll fordi de hadde skrevet utenpå pakken at det var en gave - og frakten var gratis.

Ikke meningen å drive skjult reklame, men jeg ble bare så imponert! [:D]

Hvordan får man forresten sånn trykke-link? [8|]

Du blir sikkert kjempe fin i den med store magen :D

Den var aldeles nydelig[:)] Gleder meg til å se bilder fra selve dagen[;)]

LYKKE TIL!! [:)][:)][:)]

Nyyydelig kjole!
Håper vi får se bilder av deg i den og [:D]

Tusen takk, snille dere! [:)] Dere skal selvfølgelig få se bilde av den på fra den store dagen.

Så søt kjole!!! Fantastisk pris også!

(trykkelink får du vet å lime linken inn som hyperlink. Likner på en gul jordklode med en binders på...)

For en nydelig kjole! [:)]

Kjempevakker kjole[:D] Gleder meg til å se bilde av deg[:D]

Så flott kjole a!!! [:D]
Hva slags type bukett skal du ha til den? (jobber med blomster serru [:-] )

Åsså så rimelig!! Utrolig nydelig!!! Heldig du er [;)]

Kjempefin kjole! Jeg har også bestilt meg kjole fra Kina.. Bare igjennom ebay![;)] Den er helt nydelig fin og ble 1070kr tror jeg. Den var også sendt som gave og fri frakt så slapp også unna toll..
Jeg har kjøpt en "vanlig" kjole som er sydd etter mål, så jeg får plass for gravid magen i den.. [8D][:D]

ORIGINAL: Tessy_

Så flott kjole a!!! [:D]
Hva slags type bukett skal du ha til den? (jobber med blomster serru [:-] )

Åsså så rimelig!! Utrolig nydelig!!! Heldig du er [;)]

Tenkte å ordne med det neste uke, men tar gjerne i mot tips til hva som passer. [:D] Har litt lyst på noe med roser i en litt dus rosafarge...

Den var utrolig nydelig [:)] gled deg til den store dagen, du kommer til å føle deg som en prinsesse [:D]

ORIGINAL: MotherNorth

Kjempefin kjole! Jeg har også bestilt meg kjole fra Kina.. Bare igjennom ebay![;)] Den er helt nydelig fin og ble 1070kr tror jeg. Den var også sendt som gave og fri frakt så slapp også unna toll..
Jeg har kjøpt en "vanlig" kjole som er sydd etter mål, så jeg får plass for gravid magen i den.. [8D][:D]

Tusen takk! [:D] Skal du også gifte deg nå i sommer/høst? Høres ut som du har gjort et kupp også!

Så søte dere er alle sammen - gøy at dere likte kjolen. [:D]

Du får noen flotte roser i svak rosa lilla farge som heter ocen song.. De er helt fantastiske!! Eller så har du en gammelrosa en som heter hypnotic..

Ville valgt en litt lang smal bukett Som ikke var for kompakt, med mye eføy i det som henger ned...
Litt sånn romantisk ny stil..
som denne:
Bare bytt ut det grønne med eføy, og orcidenene med roser... [:D]

Den rekker midt på leggen min, (jeg er 160)

Har laget den selv, og har flere bilder om du vil se.. [;)] Noe som kunne gitt den mere romantisk preg er å sette på små søte sommerfugler i riktig fargetoner... [:D]

ORIGINAL: Pusedyret

ORIGINAL: MotherNorth

Tusen takk! [:D] Skal du også gifte deg nå i sommer/høst? Høres ut som du har gjort et kupp også!

Så søte dere er alle sammen - gøy at dere likte kjolen. [:D]

Ja vi skal gifte oss 29.August! Er ikke så mange som vet det enda, for vi skal kun ha nermeste familie der.. [:D]

Nydeleg kjole[:D]

Nydelig kjole!! den blir du nok nydelig i!

ORIGINAL: Tessy_

Du får noen flotte roser i svak rosa lilla farge som heter ocen song.. De er helt fantastiske!! Eller så har du en gammelrosa en som heter hypnotic..

Ville valgt en litt lang smal bukett Som ikke var for kompakt, med mye eføy i det som henger ned...
Litt sånn romantisk ny stil..
som denne:
Bare bytt ut det grønne med eføy, og orcidenene med roser... [:D]

Den rekker midt på leggen min, (jeg er 160)

Har laget den selv, og har flere bilder om du vil se.. [;)] Noe som kunne gitt den mere romantisk preg er å sette på små søte sommerfugler i riktig fargetoner... [:D]

Oi, den var utrolig lekker, da! [:)] Har du brukt den selv? Er bare redd det skal bli så dyrt med brudebukett/blomster generelt. Vi har litt stramt budsjett, siden det ble litt bråbestemt at vi skulle gifte oss i år. [&:]

Back
Topp