Brudekjole

Nnem

Forumet er livet
VIP
Hva synes dere om denne kjolen?

http://www.jkdress.com/products_detail.asp?id=4393

Veldig fin :)
Men jeg syns alltid det kan være litt risky med en sånn type kjole om man er stor, ofte kan det da se ut som om man bare er tredd og stappa nedi en kjole[8D]
Ville derfor prøvd lignende kjoler først, for å se bare. :)

Edit: Nå vet jeg jo ikke hvordan du ser ut! Jeg bare så at det var plus size-kjole i linken.

ORIGINAL: Fragle1

Men jeg syns alltid det kan være litt risky med en sånn type kjole om man er stor, ofte kan det da se ut som om man bare er tredd og stappa nedi en kjole[8D]

Sign. De ser alltid så fine ut på modellen. Jeg endte opp med en kjole jeg aldri hadde tenkt å prøve en gang. En jeg prøvde, fikk jeg knapt på meg, før hun på butikken ba meg om å ta den av igjen[8D] (den var virkelig ikke fin på meg)

ORIGINAL: Fragle1

Edit: Nå vet jeg jo ikke hvordan du ser ut! Jeg bare så at det var plus size-kjole i linken.

Enig i det du sier. Sett en forhandler som har kjolen i salong, kommer evt til å prøve først. Er en plus jente ja[:)]

Skal du gifte deg????[:D][:D]

Kjolen var kjempefin, lykke til med valget![:)]

Veldig fin kjole! Men anbefaler å gå i brudesalong og prøve ulike fasonger, selv om en kjole ser fin ut på nettet, så er det ikke sikkert at den fasongen kjolen har, vil kle kroppen din. Og ikke alle kler stroppløs brudekjole.
Kan henne du ender opp med en helt annen kjole fasong, enn du i utgangspunktet hadde tenkt.[:)]

ORIGINAL: LilleKaisa

Skal du gifte deg????[:D][:D]

Kjolen var kjempefin, lykke til med valget![:)]

[;)]

Neste år. Takk[:)]

ORIGINAL: *yummymummy*

Veldig fin kjole! Men anbefaler å gå i brudesalong og prøve ulike fasonger, selv om en kjole ser fin ut på nettet, så er det ikke sikkert at den fasongen kjolen har, vil kle kroppen din. Og ikke alle kler stroppløs brudekjole.
Kan henne du ender opp med en helt annen kjole fasong, enn du i utgangspunktet hadde tenkt.[:)]

Jepp. Hadde aldri turt å bestille uten å prøve først. [:)]

syns den var fin :)

Jeg likte den ikke noe særlig.
Og så tenker jeg at her er det mange linjer som går på tvers, som sløyfa og utrigningen, og det gjør at man ser bredere ut. Dessuten liker jeg ikke sånn utrigning, om man har litt store pupper så er det veldig lett for at det ser vulgært ut, rett og slett (vet hva jeg snakker om her altså, jeg har gigapupper).

Men så har jeg litt mer tradisjonell smak på brudekjoler. Liker kjoler med stropper, gjerne v-utrigning, det virker slankende.

Back
Topp