Brudebuketten

MissQuinn

Forelsket i forumet
Hvilken blomster skal dere bruke?

Å på borddekkingen, skal dere ha blomster der? Hvilken?

Æ vil ha Calla liljer

Jeg hadde calla liljer til brudebukett, skal se om jeg finner bilde

''

roser og orkideer, lilla/rosa og hvite, med sølv tråd som har hjerter i seg..

Vet ikke helt, skal ha røde roser og noe hvite blomster...har ikke sett så mye etter enda..

Sambo som har bestilt brudebuketten, så jeg vet ikke[8D][:)] På bordene skal vi ha margaritter + noe grønt[:)]

Min blir en dråpeformet bukett med blåde hortensia, hvit orcidee, "hjerter på snor" + en annen blå blomst. husker ikke helt i farten hva den heter.
på bordene klarer vi ikke å bestemme oss. Vil finne noen blå blomster vi kan ha i vaser. helt enkelt i grunn. får se hva vi finner[:)]

Jeg hadde roser i forsjkellige nyanser fra hvit til fersken, hvite orkideer, brudeslør og diverse grønt.. Lagde dekorasjoner selv med blomster i høstfarger. Giftet oss i oktober.. Har bilder, men er ikke såå glad i å legge ut bilder på bv.. [;)]

Dette er den jeg vil ha. Nå er det svigersøstra til sambo som skal lage den, så jeg har gitt henne frie tøyler til å være kreativ[8D] Jeg gleder meg til å se resultatet[:D]

Sånn som denne uten hjertet[:D]

Uff, jeg aner ikke. Men vet at den skal være hvit og lilla[;)]
Noen forslag??

Må vel se å bestille den snart[:D]

Jeg har ei venninne som skal lage min bukett, har sagt at jeg ønsker blå/lilla vanda orchideer og ellers kan hun gjøre som hun vil. Hun har sagt at det blir mye gress i den, resten får jeg se i kirken [:)]
Bord pynten veit jeg heller ikke så mye om men blomstene i buketten skulle gå igjen i bord pynten, spennende å se på den store dagen for hun skulle ikke ha noe hjelp.

ORIGINAL: *lillegull*

Noen forslag??

Noe med hvite roser og lilla orkidèer kansje?

ORIGINAL: to*gull!

Noen forslag??

Noe med hvite roser og lilla orkidèer kansje?

Ja kanskje det.
Takk for tips[:)]

Noen forslag??

Kanskje noen av disse:
Lilla/blå vanda orchideer, lilla erteblomster, Phalaenopsis orchideer, hvite roser, calla,nelliker

rosa roser og litt eføy.. dråpeformet[:)]

Slik var min.... [:)]

Jeg har egentlig gitt de som skal lage min frie tøyler, men vet det bla. blir brukt orchide!
Er veldig spent på å se den[:)]

Back
Topp