Brudebukett

x1x*månesol*

Glad i forumet
Hvilke type bukett skal dere ha?

Hva slags blomster og farge? Er jo så mye fint så klarer ikke å bestemme meg.. Vil gjerne se bilder =)

Vi gifter oss i mai, så vi vil ha temaet hvit og grønt i alle blomsterdekorasjoner, siden det er vår. Så jeg vil ha litt grønt også kanskje cala lily i buketten. er ikke heelt sikker enda, men hvitt og grønt blir det hvertfall.[:)]

Tema for bryllupet er hvit, grønt og sølv [:)]
Så her blir det hvite blomster

kikket litt på 800blomster.no og der var det en del fint ja![:)]

Så fine buketter du hadde laget Citadel !!!

Men hvordan ser calla blomster ut?

Jeg har så lyst på en LILLA bukett (med litt innslag av grønt, hvitt og rosa) , men er det en vaskelig farge?

Har fallt litt for denne her jeg [:D]

Har ingen anelse om hva slags blomster jeg ender opp med til slutt. Det er jo så vanskeligt....[:o] 
Skal snakke med hun som skal ordne med blomster om et par uker, så da blir det vel kanskje bestemt.

ORIGINAL: ~Badeand~

Vi gifter oss i mai, så vi vil ha temaet hvit og grønt i alle blomsterdekorasjoner, siden det er vår. Så jeg vil ha litt grønt også kanskje cala lily i buketten. er ikke heelt sikker enda, men hvitt og grønt blir det hvertfall.[:)]

Vi går for det samme[:)]

Enten to sånne blomster (noen som kan hjelpe meg med hva de heter? )

Eller så kanskje en sånn bare uten de tomatene

ORIGINAL: *Frøken Dings*

ORIGINAL: iQra82

Enten to sånne blomster (noen som kan hjelpe meg med hva de heter? )

Eller så kanskje en sånn bare uten de tomatene

Er ikke det Calla? [:)]

Det er det jeg og trodde, men var ikke helt sikker på om det skulle krives som cala el calla[8D]

Skal ha hjerteforma med dyp røde roser, litt hvitt og sølv trå!

ORIGINAL: citadel

Jeg har laget noen buketter selv. De er laget av uekte blomster, men den jeg kommer til å bruke tenkte jeg kanskje å lage med ekte blomster før den store dagen. Vi får se, de ser i grunn fin ut som de er og så vil de jo aldri visne så den vil være et minne for livet[:D][:)]

Jeg elsker orchideer og calla blomster[:D] Så det er det jeg har laget dem med.

Jeg tror dette er den jeg kommer til å bruke, jeg synes den er mest meg liksom[:D]

Her er de andre to jeg har laget[:)]

Den siste her tenkte jeg å fikse litt på og bruke som en bordsats!

guuuud så flink du e[:D] sku hatt ei som de her ja hehe 

*dytter denne tråden litt opp*

*dyyyyytt*

Jeg skal ha røde roser. Skal pynte med rødt også

Er veldig glad i røde og hvite roser, så jeg kommer nok til å ha det og pynte med det.

Jeg skal ha denne bare i rosa og hvit, annen hver på bordet. De går igjen i min brudebukett og buketter ellers!

Fargene vi skal ha er hvit, sølv, lilla og cerise. Så det blir nok blomster i de fargene. Med hvit som bunnfarge.

Nydelig!!

Flere som har bilder av buketter å vise ???

Back
Topp