Brudd på halebeinet?

FerskMamma

Forelsket i forumet
Etter en tøff fødsel for 3 uker siden m/ vakum & tang er jeg endelig blitt bedre etter infeksjon nedentil. Men nå som jeg er av smertelindring så har jeg store smerter i halebeinet. Er vanvittig vondt å sette meg, bli sittende i en stilling, reise meg etc. Har også problemer med å knipe og presse.. Smertene er konstante og har ikke blitt noe bedre med tiden. Lurer på om noen har hatt lignende smerter etter fødsel? Kan det være brudd? Skal bestille legetime, ettersom 6timers kontrollen er litt langt unna.

Min elskede ble født 20.08.2013

Etter en tøff fødsel for 3 uker siden m/ vakum & tang er jeg endelig blitt bedre etter infeksjon nedentil. Men nå som jeg er av smertelindring så har jeg store smerter i halebeinet. Er vanvittig vondt å sette meg, bli sittende i en stilling, reise meg etc. Har også problemer med å knipe og presse.. Smertene er konstante og har ikke blitt noe bedre med tiden. Lurer på om noen har hatt lignende smerter etter fødsel? Kan det være brudd? Skal bestille legetime, ettersom 6timers kontrollen er litt langt unna.

Har du vært å sjekket deg hos legen? Håper du har det bedre no :)

Jeg knakk halebenet etter første fødsel. Var ingenting legen kunne gjøre så vidt j husker, mn tror d finnes no beh. Hos fysio / osteopat.. J gjorde ingenting m det, gikk over/ grodde av seg selv:) god bedring og lykke til! Ikke morro med knekt halebein:(

Skal til legen neste uke bare for å ta rønken, for å se hvor galt det er.. Vet det ikke er noe man kan gjøre utenom å vente på at tiden skal lege.. Hørt det vil ta ca 6mnd :-( misunner virkelig alle de som er tilbake i normal form etter fødsel!

Ja tok 6 mnd med meg og,men da var jeg helt bra:) du blir bedre og bedre for hver dag:) så kommer sikkert til å merke stor forskjell om bare 2 mnd ca:)) min første ble og tatt med vakuum..følg med på liggestilling, min fikk kiss pga vakuum

Jeg knakk halebeine under fødselen, guttn ble tatt med vakum og satt itilleg fast me skuldrene. Fikk ikk røntgen (MR) før det hadde gått 6 mnd ette fødaelen siden det er vanli me halebenssmerter opp til 6 mnd. Men MR viste et stort tydli brudd uten antydning til at det gror+mye hevelse rundt. Er nå snart 8 mnd siden fødselen å det er like ille enda. Venter på time hos ortoped som mest sansynli vil sette kortison sprøyte for å få vekk hevelsen og lindre smertene, kanskje det vil få beme til å gro men det er gost mulig de vil fjerne det...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp