Brud i blinde (tv-program)

Miss_Universum

Forelsket i forumet
Har dere sett det programmet? (Det går nå på TLC Norge forresten)
Der hvor et par får 100.000kr til å holde bryllup for. Mannen skal planlegge hele bryllupet alene, og de får ikke ha kontakt med hverandre på 2 uker (mens han planlegger). Mannen kan såklart få hjelp av forlover eller noen andre, men bruden skal ikke vite noenting av hva som skjer.

Hadde dere klart det..?[:D]

La mannen velge ut brudekjole, blomster, pynt...alt sammen!

Jeg tror faktisk at min mann hadde klart seg ganske bra, så lenge han hadde hatt hjelp til å huske på alt han trengte å fikse. Han er uuuutrolig distrè og glemsom, men han har en ganske god peiling på hvilke ting jeg liker. (Han er hvertfall veldig flink til å kjøpe smykker til meg...[8D])
Men likevel...jeg hadde nok sittet og bitt negler i 2 uker....

Ja, jeg så det programme med han så bomma så innmari på brudekjolen at dama sto å grein i prøverommet. Heldigvis fikk han hjelp av søstra og mora hennes til å finne en ny![:)]

Men over til spørsmålet; Her vet jeg ikke helt om jeg hadde turt å sluppet han løs :P Hvis han skulle klart det måtte han nok hatt en god del hjelp[:)]

Jo, tror nok det hadde gått greit [:)]
Nå er vi GODT gift da, men da vi gifta oss, var han med på det meste fordi han ville det [:D]

Ja tror nok jeg hadde turt det, men skulle sørget for å vist mange bilder av drømmekjolen før han satte igang [;)]

Ja har sett det[:)]
Tror nok mannen min har klart seg veldig bra jeg. Vi e i planleggingsfasen av vårt bryllup, og har snakket mye om hvor det skal holdes, og han vet akkurat hvilken kjole jeg vil ha[:D][:D][:D]

*spare spare spare*

Back
Topp