Brrrrrr

Upsidaysi

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Påskekyllingene 2020
Jenter jeg fryyyser så innmarri.
Er dette svangskapsrelatert tro?

Jeg går rundt med frysninger inne selv med 22 grader i stuen og ull på meg.
Har vært ute å gått med barna nå... et lag ull, et fleece og boblejakke utenpå... og fryyyser.
Gradestokken sier 4 +.

Flere som har det slik?

Dette er et graviditetssymp. for flere ja.
Personer som er normalsett varme av seg begynner plutselig fryse hele tiden og får ikke varmen.
Er kald selv om dagen, men også litt forkjøla . Så vet ikke helt hva som er sykdom og evt. gravidtetssymp. :P

Mi begynnelsen så er deg vel sånn, og i slutten så er alt varmt. Jeg husker jeg gikk med storebror, å da syntes jeg det var kjempe varmt. Å det var hele 14 grader hjemme, de andre frøs. men det var i skutten

Jeg er sånn pga velttapet jeg da :/. Men det har faktisk blitt bedre etter at jeg ble gravid.. For nå har jeg noen sinnsyke heterokter :/

Helt klart et symptom. Jeg er en frysepinne fra før av, men når jeg er gravid er det verre. Det er fordi kroppstemperaturen skal opp så da fryser en gjerne i starten. Kan se frem til å møte høsten/vinteren god og varm da ;)

Jenter jeg fryyyser så innmarri.
Er dette svangskapsrelatert tro?

Jeg går rundt med frysninger inne selv med 22 grader i stuen og ull på meg.
Har vært ute å gått med barna nå... et lag ull, et fleece og boblejakke utenpå... og fryyyser.
Gradestokken sier 4 +.

Flere som har det slik?
Har det AKKURAT sånn jeg også!
Er også som Milliun en frysepinne til vanlig, men nå er det ekstremt.
Sambo holder på å svette ihjel inne i tskjorte, jeg går med ullgenser, fleecepledd rundt meg, ullsokker og tøfler og fryser fortsatt.

Jeg og fryser hele tiden, har til og med ullteppe oppå dyna når jeg sover. I begynnelsen var jeg kjempevarm, men nå er det motsatt. Er skikkelig frysepinne til vanlig, så hadde sikkert fryst uansett, men nå er det skikkelig ille.

Jeg er også iskald. Vært på fjellet og det har vært et mareritt. Sitti ute med dobbelt ull og dunjakke og fortsatt vært skikkelig kald. Frøs til og med når det var 27 grader i hytta!!

Aha, det er derfor jeg går med varme jakker og sitter under pledd når alle andre syns det er varmt. Det visste jeg ikke.

Er frysen av meg jeg og.. *brrr* stakkars mannen holder på å svette bort av varme mens jeg sitter å fryser :p

Back
Topp