Brrrr, kaldt!!!

lenemor

Forumet er livet
Da er jeg hjemme fra å ha levert Johanna i barnehagen - ble en frisk tur, vi har nemlig bare 4 grader ute!!! 

På den annen siden så er det gråblå himmel i dag, og opphold... det blir en FINFIN dag tror jeg!

Det begynner å bli varmere nå da - er oppe i 5,2 grader gitt [8D]

Jeg skal på skolen om en halv time, så jeg har nok ikke noe valg. Velger å levere JOhanna tidligere, for da kan jeg gå hjem igjen og ta en kopp kaffe, pakke bøker og det jeg trenger for dagen, og slappe av litt før jeg skal ut... godt med litt tid for seg selv!! (Og Johanna er kjempeglad for å komme i barnehagen så jeg har ikke dårlig samvittighet for å levere henne tidligere enn jeg trenger heller - hadde hun vært her hjemme hadde hun ikke fått så mye lek og oppmerksomhet som hun får der)

ORIGINAL: trinee86

Ja, det skjønner jeg godt! Deilig med litt kvalitetstid for seg selv  [:D] Og det er jo kjempe bra at hun trives i barnehagen [:D] Skulle gjerne hatt Leah i barnehage også .. Men i og med at jeg må gå hjemme i nesten ett år til så har jeg ikke så mye valg. Men leter flittig etter en dagmamma hun kan vøre hos 2- dager i uken  .. noen timer om dagen! [;)] Så hun får lekt med andre barn, blir nok kjedelig å bare være sammen med meg hver eneste dag!

Det synes jeg er smart av deg - ikke bare har Leah godt av litt omgang med andre barn og voksne (og litt nye impulser). Du har helt sikkert godt av noen dager for deg selv også!! Håper du finner en dagmamma da!

Her er det 11,6 grader og sol for øyeblikket. Noen skyer på himmelen, og det er vått o gresset....
...men krysser fingrene for at det ikke regner i dag.[:)]

Ja kos deg masse lenemor med litt tid og avslapning før du drar på skolen.
Her har jeg tatt meg en liten høneblund, for min kjære syklet avgårde kl. 07.30 med våre små håpefulle.
Og eldstejenta gikk påskolen for nesten en time siden. Deilig å ha en rolig morgen.
Regner med at det blir lite av sånt når jeg etter hvert kommer meg i jobb.

Back
Topp