BRRRR!!!!!1

Tina pusen

Gift med forumet
JEG FRYYYYYSER!!!

BRRRRR, Er det noen flere som gjør det??? Kkkkaaaaaalllldttttt.......

Tina pusen skrev:
JEG FRYYYYYSER!!!

BRRRRR, Er det noen flere som gjør det??? Kkkkaaaaaalllldttttt.......

JA!! Ullgenser og skjerf er min venn for tida!

jeg var kjempe varm, men i dag har det snudd helt, er iiiis kald på hendene, å har frysninger fra nakken å helt ned i tærne hele tiden, brr, guffent asså.

Sitter under fleece pleddet med ullsokker og tykk jakke :P

Her varierer jeg mellom å fryser og svette om hverandre:)

(men er vel litt sånn denne årstida)

Jeg er varm til vanlig altså... nå er jeg HEIT! hehehe... jeg går rundt her inne i kort joggebukse og singlet ;)

jeg er også stort sett glovarm!!! og jeg er vanligvis en frysepinne.... svetter om natten, mhm deilig

merker ikke noe forskjell jeg

Fryser også en del, men kan skifte fort. Plutselig er jeg veldig varm1

hunnykaos skrev:
Fryser også en del, men kan skifte fort. Plutselig er jeg veldig varm1

Hender det skjer meg.
men i dag har jeg vært ordentlig frysepinn asså.
Huff, fælt..

Alveskatt skrev:
Her varierer jeg mellom å fryser og svette om hverandre:)

(men er vel litt sånn denne årstida)

Samme her. 

NÅ fryser jeg!! Trodde jeg frøs tidligere, men var hos svigers og satt bare å skalv og måtte ha pledd og ekstra genser :-P godt å "kjenne" litt tegn :-)

~*lykkeprøver*~ skrev:
NÅ fryser jeg!! Trodde jeg frøs tidligere, men var hos svigers og satt bare å skalv og måtte ha pledd og ekstra genser :-P godt å "kjenne" litt tegn :-)

Ja, er det tegn asså???

Vært liiiv redd i hele dag jeg, fordi jeg har vært så VOND STØØØL Nederst i maven, eller fra navlen å ned, åsså litt smerter i bekkendet. Så ble jo redd noe skulle skje. Har litt vondt nå å :/

Fryser alltid jeg... (Nuvel, kanskje ikke midt på sommer'n ;)) Men nå er det ekstremt; elsker pleddet mitt <3 
Mens mannen rusler rundt i shorts her inne og holder på å prime...

Tina pusen skrev:

~*lykkeprøver*~ skrev:

Ja, er det tegn asså???

Vært liiiv redd i hele dag jeg, fordi jeg har vært så VOND STØØØL Nederst i maven, eller fra navlen å ned, åsså litt smerter i bekkendet. Så ble jo redd noe skulle skje. Har litt vondt nå å :/

Off, så ekkelt! :-/ Hvordan er det i dag? Er det ubehagelig eller er det smerter/kramper da? Man kan visst ha ganske mye ubehag/stølhet uten at det var farlig, hvis jeg forsto jordmor rett... jeg kjente i hvert fall klar forskjell på det som var normalt og når det gikk galt, ganske forskjellig.

Om frysing er et konkret tegn vet jeg ikke, men leste tidligere at mange kan oppleve å være frossen i begynnelsen av svangerskapet

Back
Topp