Brownies

MammaOkt

Forumet er livet
VIP
Har fått fullstendig dilla på Brownies nå de siste mnd av svangerskapet..

Har brukt Toro sin halvfabrikat til nå; men er det noen som har erfaringer fra andre merker ( Freia.. osv )? Eventuellt en sammenligningsbeskrivelse?

For det hadde jo vært en katastrofe hvis jeg går glipp av en ENDA bedre Brownies-type der ute.. Det kan rett og slett bare ikke skje.

Så råd og erfaringer mottas med stoor takk! [8D][:)][:)] 

jeg har alltid brukt toro sin pose, men synes den blir ENDA bedre om jeg hakker i en del nøtter (og det er helt greit med salte peanøtter i også spør du meg!)

Prøvde freia sin en gang, den hadde bedre konsistens, men smakte ingenting egentlig. Orket ikke spise opp alt en gang[:o]

Toro ruler[;)]

Jeg synes Toro sin er kjempegod på smak - men selv om jeg har den inni ovnen i 40 min så blir den så klissete/blaut - og blaut skal den vel ikke være ( vet den skal være litt fuktig inni men.. )?

Steker den i sånn 15x25 cm form eller noe sånn..

Jepp, sliter med å få konsistensen til ordentlig på toro sin, men den smaker deff best og det er det som teller for meg[;)]

ORIGINAL: careen

den beste jeg har smakt er en som heter real american brownies. den ligger her på http://www.kakemonsen.no/

Takk - men da må jeg jo bake på "ordentlig".. [:o][:o] 

Å det går jo`ke- det er jo`ke muulig det! [:)]

dem har jo nokka sånn brownies greier i en sånn 10pk? altså 10 brownies bita! den e NYDELIG!! d ALLER beste e at dem har den m kokos på, me nokka hvitt inni (ane ikkje ka d e, menden e drit go), å me nøtter!!!

NAMMENAMM!!!!!!!!!!

ORIGINAL: MammaOkt

den beste jeg har smakt er en som heter real american brownies. den ligger her på http://www.kakemonsen.no/

Takk - men da må jeg jo bake på "ordentlig".. [:o][:o] 

Å det går jo`ke- det er jo`ke muulig det! [:)]

hihi- den er veldig enkel da[;)]

Problemet er, at det er jeg også.. [;)]

ORIGINAL: maikaen

dem har jo nokka sånn brownies greier i en sånn 10pk? altså 10 brownies bita! den e NYDELIG!! d ALLER beste e at dem har den m kokos på, me nokka hvitt inni (ane ikkje ka d e, menden e drit go), å me nøtter!!!

NAMMENAMM!!!!!!!!!!

Den fra Sætre eller noe sånn? Synes de smaker grusomt jeg.. Beklager [:'(]

Nei, halvfabrikat er best  -men takk for råd og tilbakemelding for det Maikaen! [:)]

NAMMENAMM!!!!!!!!!!

Nei, halvfabrikat er best  -men takk for råd og tilbakemelding for det Maikaen! [:)]

hehe, bare hyggeli d[:D] æ ane ikje ka d merke heta... men d kan æ finne ut imårra, når æ må dra å kjøpe mæ nye:)

NAMMENAMM!!!!!!!!!!

hehe, bare hyggeli d[:D] æ ane ikje ka d merke heta... men d kan æ finne ut imårra, når æ må dra å kjøpe mæ nye:)

Flott! [:)]

ORIGINAL: Mamma_20

Oioioiiiiii dette var tråden for meg!!! Elsker brownies,har laget 3 bare siste uka! I dag lagde jeg TORO sin,men de to siste gangene har jeg laget FREIA sin,synes den er konge!!! [:D] Men har du prøvd rund form istedet? (vet ikke om det har noe å si,men i slik 24cm form blir den perfekt!) [:D][:D][:D][:D][:D] *nammmmnammmmm*

Dette skal jeg sikkert være flau over.. men siden det er meg og jeg ikke blir det:

jeg HAR faktisk ikke vanlig kakeform jeg..
Noe som igjen forteller dere grunnen til at jeg er tilhenger av halvfabrikat.. [:D][:D]

*må skjerpe meg og bli litt bedre koneemne* [&:]

du får mye bedre browniemixer enn toro sin...men ikke i norge. Toro blir enda bedre med hakka kokesjokolade og hakka valnøtter i.......blir også fantastiske fudge-muffins viss du heller røra i STORE muffinsformer i stedet....ååååååå....sulten jeg nå!

jeg syns Toro er definitivt best! [8D]
Freia sin blir ikke sånn seig inni og sprø utenpå syns jeg. den blir bare sånn lav kjedelig sjokoladekake liksom. [&:]

jeg pleier å hakke en plate melkesjokolade i biter og ha i browniesrøren. og strø litt melis på toppen. JAMMI!!! [:D]

Har fått fullstendig dilla på Brownies nå de siste mnd av svangerskapet..

Hi hi,det er ikke bare meg nei...[:D]Jeg har så å si levd på brownies de siste 2 månedene,har blitt fullstendig avhengig!Seriøst,jeg klarer med maks 2 dager uten brownie/cookie!Når jeg kjøper ferdig er det den i den blå esken (som han duden i reklamen strør melis på,vettu)og når jeg "baker" går det i TORO Brownies og Brownie-cookies - de du prøve,de er knallgode!![:)]

Ojojojoj - mange gode tips og råd - godt å høre at jeg ikke er alene om å ha fullstendig Brownies-mani!! [:D][:D]

Flode;-) : Hvor lenge steiker du brownies i muffinsform) Og hvilken temp?

Back
Topp