Bronkyl, brusetabletter..

Rita Lind

Elsker forumet
Noen her som har brukt dette på egne barn eller har erfaring/hørt om andre om har brukt disse brusetablettene..

Minsten her har fått dette siden legen fant fortettninger i høyre lunge. Hun er forkjølet og sier det gjør vondt å hoste, så holder en knapp på at disse tablettene vil hjelpe.

Jeg fikk de når jeg hadde kikhoste og problemer med å puste ordentlig.
Smakte dritt, men ble bedre ganske kjapt etter at jeg hadde tatt første tablett!

Hoster endel mer med en gang pga at de løser opp slimet, men her har vi merket rask bedring[:)]

ORIGINAL: Miss Freeze

Jeg fikk de når jeg hadde kikhoste og problemer med å puste ordentlig.
Smakte dritt, men ble bedre ganske kjapt etter at jeg hadde tatt første tablett!

Supert! Takk for svar[:)]! Ser ut til at hun responderer bra på medisinen siden hun ligger å småskravler i senga og er i godt
humør[:D].

ORIGINAL: Baby4us

Hoster endel mer med en gang pga at de løser opp slimet, men her har vi merket rask bedring[:)]

Ja, hun tør å hoste nå, sier hun selv og hun piper ikke i pusten så mye. Ser ut til at hun merker bedring allerede.
Takk for svar!

Minsten bruker de sammen med efidrin når astmaen er på det verste, og det fungerer veldig bra! [:)] Bare husk å følge bruksanvisningen riktig, så hun får riktig dose. [;)]

God bedring til jenta di! [:)]

ORIGINAL: ~Ole Leanders mamma~

Gutten min slimer en del og hoster en del en kort stund etter at han har drukket dosen. Men så åpner det seg og han blir raskt bedre...

Med andre ord en medisin minsten burde ha fått for lenge sia. Takk for at du også delte dine erfaringer om dette.

ORIGINAL: Nozy Rosie

Minsten bruker de sammen med efidrin når astmaen er på det verste, og det fungerer veldig bra! [:)] Bare husk å følge bruksanvisningen riktig, så hun får riktig dose. [;)]

God bedring til jenta di! [:)]

Tusen takk![:)]

Ja, hun får en halv tablett 3 ggr daglig, og husker jeg riktig så skulle dette taes i kun 3 dager.
Her har også minsten astma så i tilegg til flutide og ventoline så vil jeg tro hun vil bli fort bra.

Back
Topp