Bronkitt hoste

3nydeligegutter

Glad i forumet
Lucas har hatt stygg hoste i en periode nå, men de siste dagene har det tatt helt av. På natten hoster han så mye at han sliter med å puste og han er kjempe varm (tror det kanskjer er pga dynen, han er ikke varm på dagtid)Han hoster masse på dagtid også. Stakkar gutten min:(
Har bestilt time hos legevakten seinere i dag, så håper de kan gi meg noe medisin eller noe som løsner opp ting i halsen hans.

Noen som har forslag til hva vi kan finne på inne i dag? Jeg vil ikke ta han med ut når han hoster såpass mye som han gjør

Kan jo være falsk krupp?
da hjelper det ofte å pakke han godt inn i dyna, og sette seg ut på terrasen, slik at han får frisk luft..og hev litt under hodet..
Håper dere får noe hos legevakta da.

Elllers kan dere jo male, tegne, leke med lego, bake, bygge telt inne, slappe av meg kakao og en bok, eller film?

ORIGINAL: DeFørsteÅrene

Kan jo være falsk krupp?
da hjelper det ofte å pakke han godt inn i dyna, og sette seg ut på terrasen, slik at han får frisk luft..og hev litt under hodet..
Håper dere får noe hos legevakta da.

Elllers kan dere jo male, tegne, leke med lego, bake, bygge telt inne, slappe av meg kakao og en bok, eller film?

Nei det er ikke falsk krupp. Det hadde an for ca 1 år siden, så vet hvordan han hadde vært hvis det var det.
Takk for mange flotte tips=)

Minsta her har også sliti med stygg hoste, det var ikke bronkitt mente legen for det satt for høyt oppe...

Men vi dro på legevakta dagen etter fordi hun fortsatt slet med pusten, gråt absolutt hele dagen med unntak av litt soving på armen, og hadde tydelige smerter når hun hostet.

Der fikk vi astmamedisiner, og det funket som gull. Hun var fortsatt meget utilpass og gråt mye, men pusten gikk veldig mye bedre og det gjorde ikke vondt når hun hostet lenger.

Fikk også medisin vi skulle ta hjemme en ukes tid eller lenger hvis det fortsatt satt i brystet.

GOD BEDRING til gutten din[:)]

Når man har bronkitt hoste,så er det ofte sånn at jo mer man hoster jo mer må man hoste. Og når man drar inn pusten hører og kjenner man surklelyder i brystet.
Har selv hatt bronkitt som barn og hosta til jeg kasta opp og hosta på meg sår på lungene,vet hvor fælt det er å ha[:'(]
Masse god bedring til gutten din[:)]

Back
Topp