Brokkoli

Så gøy det blir for Anette å vokse opp med så mange søskenbarn :D Regner med du satser på 3 du også..?;)
Hehe, nei jeg tror det holder med to:p
Siden mine søsken er en del eldre, så blir det noen år imellom dem, får håpe de får glede av hverandre likevel:)
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Han skjærer grimaser og gir tydelig uttrykk for at det blir for mye smak, og hvis han får flere skjeer da, så brekker han seg til slutt stakkars :p Laget potetmos selv, kun spedd med litt morsmelk og en tert olivenolje, og tenkte at det sikkert var fint og mildt, men fyren så ut som han ble servert rakfisk :po_O hehe Ren gulrot funker heller ikke. Potet og gulrot sammen går sånn tålig greit i små mengder. Purè av pastinakk og gulrot har gått greit, så i dag testet vi en sånn pose fra Ella's Kitchen med gulrot, pastinakk og eple. Tror den ble litt i syrligste laget, for det ble noen heftige grimaser der også, men han spiste nå en god del til slutt :) Tror den kommer til å gå greit bare han får smakt den litt til :) Den smakte godt kald også, så tenker den kan bli fin å ha med i stellebagen som mellommåltid med tiden ;):D
Ella´s er geniale =)

Hehe, nei jeg tror det holder med to:p
Siden mine søsken er en del eldre, så blir det noen år imellom dem, får håpe de får glede av hverandre likevel:)

Jeg er den eldste i søskenflokken, men sent ute :p Så ene broren min på 34 har to gutter på snart 6 og 9 og så har jeg en bror på 16. Han på 9 og bror min på 16 syns det er kjempestas med det nyeste tilskuddet i familien :D Han på 6 har vært nokså sjalu, men det begynner å bli bedre :p Ikke lett å ikke være den minste lille søtnosen lenger ;):p hehe

Ella´s er geniale =)

Syns det er veldig greit å bruke middagsmåltidet til å prøve ut nye smaker :) Det er ikke der han får hovednæringen sin enda, så da kan man prøve og feile litt :)

Jeg er den eldste i søskenflokken, men sent ute :p Så ene broren min på 34 har to gutter på snart 6 og 9 og så har jeg en bror på 16. Han på 9 og bror min på 16 syns det er kjempestas med det nyeste tilskuddet i familien :D Han på 6 har vært nokså sjalu, men det begynner å bli bedre :p Ikke lett å ikke være den minste lille søtnosen lenger ;):p hehe
Nei det er nok ikke så lett det der:p
9 og 12 år mellom meg og mine søsken:)

Nei det er nok ikke så lett det der:p
9 og 12 år mellom meg og mine søsken:)

En skikkelig attpåklatt du da :D Ikke fullt så ille som min yngste bror som er 18 og 22 år yngre enn bror min og meg ;):P

Arian fikk en brokkolibit i hånden i dag, men det falt overhodet ikke i smak... Han fikk frysninger og skar grimaser til den store gullmedalje! Vi rundt lo godt av ham, stakar... :D

Arian fikk en brokkolibit i hånden i dag, men det falt overhodet ikke i smak... Han fikk frysninger og skar grimaser til den store gullmedalje! Vi rundt lo godt av ham, stakar... :D
Hehe så moro
Har han fått smake andre ting?

Han har smakt eple, pære, banan, avocado, gulrot og brokkoli. Han har likt alt unntatt de to sistnevnte. Gulrot gikk omtrent som med brokkolien. Tror imidlertid det har like mye å gjøre med konsistensen som smaken. Brokkolien kunne nok blitt kokt litt mykere, og den er jo "knudrete" og rar... Han fikk gysninger bare han så på brokkolien tilslutt.... :P

Han har smakt eple, pære, banan, avocado, gulrot og brokkoli. Han har likt alt unntatt de to sistnevnte. Gulrot gikk omtrent som med brokkolien. Tror imidlertid det har like mye å gjøre med konsistensen som smaken. Brokkolien kunne nok blitt kokt litt mykere, og den er jo "knudrete" og rar... Han fikk gysninger bare han så på brokkolien tilslutt.... :P
Uf Hehe :)
Ja konsistens har nok mye å si også !

En skikkelig attpåklatt du da :D Ikke fullt så ille som min yngste bror som er 18 og 22 år yngre enn bror min og meg ;):p

Noen flere år det ja hehe:-)

Så arti :D flink hun er :D søt der hun sitter å leker med brokkolien :D søta <3

Rakk aldri å se filmen jeg, fikk ikke sett den da jeg ikke var pålogga :p :eek:
Hermine skal få leke seg med en brokkoli i påska tenker jeg:)

Rakk aldri å se filmen jeg, fikk ikke sett den da jeg ikke var pålogga :p :eek:
Hermine skal få leke seg med en brokkoli i påska tenker jeg:)
Moro!
Dere skulle sett Lillebror mumset banan i går! :-o
Lurer på hvor mye an kunne spist om han ikke ble stoppet. Tror det ble en kvart banan!

Moro!
Lurer på hvor mye an kunne spist om han ikke ble stoppet. Tror det ble en kvart banan!
så herlig! Har laga 8 små porsjoner med avocado og banan til å ha med på hytta, brukte vel 5-6 små avocadoer og 3 bananer i mosen. Men Hermine har så hard mage om dagen så må jo gi henne 1/2 glass sviskemos om dagen og selv da er det bare kaninkuler som kommer ut :eek: :p ;)

så herlig! Har laga 8 små porsjoner med avocado og banan til å ha med på hytta, brukte vel 5-6 små avocadoer og 3 bananer i mosen. Men Hermine har så hard mage om dagen så må jo gi henne 1/2 glass sviskemos om dagen og selv da er det bare kaninkuler som kommer ut :eek: :p ;)
Oi såpass!

Moro!
Får han hel bananbit i hånden og spiser selv da også? Det går fint? Hittil har vi bare skrapet av og gitt med skje den gangen han fikk smake banan.

Får han hel bananbit i hånden og spiser selv da også? Det går fint? Hittil har vi bare skrapet av og gitt med skje den gangen han fikk smake banan.

Ja jeg delte bananen i to også fikk han i hånden. Planen var egentlig å la skallet være på, men så knakk den.
Slik har vi gjort før
ImageUploadedByBV Forum1364114520.498658.jpg
Han momser i seg biter og suger/tygger de før han svelger og hiver seg over bananen på ny :-p

Back
Topp