Brokk?!

Mars2017<3

September 2014 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Septembermødre <3
Er det noen av dere som har barn som har hatt/har navlebrokk og lyskebrokk? Gikk navlebrokken tilbake av seg selv og evt når? Måtte dere operere lyskebrokken? Prosedyre rundt dette? Har fått brev om at når sønnen min er 1 år så skal han operere lyskebrokken. Kjenner jeg gruer meg allerede og han er bare 4 mnd liksom.. ;p

Min har også veldig stor navlebrokk. Husker du når den gikk ned sånn ca?

eldste har en medium nlebrokk og blir 3 i januar. var på vurdering til operasjon denne uken. men barnelegen anbefalte og vnete enda noen år. så da gjør iv d.  når hun får flat mage vil den kanskje stå ut enda mer.. såf år se..

Okei. Da er det vel bare å vente å se om den går tilbake eller ikke. De bruker vel ikke å operere navlebrokk før de er rundt skolealder? Er det jeg har fått beskjed hos legene her..

Min sønn hadde navlebrokk. Han hadde den fra han var et par uker gammel, vi fikk beskjed om at hvis den fortsatt var der ved 4 års kontrollen på helsestasjonen ville de sende henvisning til sykehuset.Han hadde den fortsatt ved 4 år så da reiste vi til sykehuset for og vurdere om han trengte oprasjon. Han ble operert et par mnd etter, inn og ut på samme dag. Nå har han blitt 5 og har har bare et lite arr etter navlebrokken.

Back
Topp