Brokk...

Niine

Glad i forumet
Ja, det dumme greiene der... Jeg har fått det.. Argh. Var på undersøkelse, ultralyd, i går, og fikk konstantert brokk. Mest sannsynlig navlebrokk. Jeg ble visstnok født med navlebrokk, sa mamma, som bare plutselig ble borte. Kan jo være det som kommer tilbake. Men nå må jeg nok ta ct av magen, og kanskje få operert inn et nett. I hvert fall hvis brokken plager meg, som legen sa. Jeg begynte å få plager rundt begynnelsen av oktober i fjor, så har gått en del med dette. Og som jeg sa til legen, jeg har da lyst på flere barn, og da var det visst mest sannsynlig at jeg måtte få satt inn et nett. Dette er tydeligvis grunnen til at magemusklene mine fremdeles ikke har samlet seg... Guri, dette er kjedelige greier. Skulle så gjerne slippe en operasjon til.

Æsj så kjedelig! Får håpe det blir bedre etter operasjon da!

Ene jenta mi hadde navlebrokk... [8|] Men ikke sånn kjempestor.

Lykke til! [:)]

Isj, ikke noe særlig nei! Bra det er såpass lett å fikse på i det minste! Kjedelig med operasjon, men greit å bli kvitt sjiten! Lykke til!!

Takk. :) Den er visst ikke så stor, men når magen strekker seg ut under graviditeten, så merker man det veldig godt.. 

Back
Topp