Brodert vognteppe

**Ole brummm**

Elsker forumet
Når vi begynte å prøve å få barn for snart fire år siden så trodde vi jo ikke det skulle ta så lang tid så da broderte jeg dette vognteppet ♡ elsker Disney og spesielt ole brumm ♡♡♡

Vedlegg

• 1367667032286.jpg
    1367667032286.jpg
    62,4 KB · Visninger: 68
Utrolig fint! Så god du er. Selv tenker jeg at jeg kommer til å sy dynetrekk/putetrekk. Er så kjekt å lage noe selv ;)

Jeg har også boka med Marius mønster- masse fint inni der:-)

Veldig fint teppe:-) og gratulerer såå mye med graviditeten! <3 så gøy! Har selv prøvd i nesten et år, vi syntes det var lang tid..

Kjempefint teppe:-) Ekstra morro med ting man har laget selv eller som andre har laget til en. Jeg er forresten også veldig glad i Disney:-) Hadde Tingeling på storejenta sitt babyrom, var kjempekoselig. Har juleserviset til Disney, gleder meg som en unge til hver jul så jeg kan få tatt det frem igjen:-)

Kjempefint teppe:-) Ekstra morro med ting man har laget selv eller som andre har laget til en. Jeg er forresten også veldig glad i Disney:-) Hadde Tingeling på storejenta sitt babyrom, var kjempekoselig. Har juleserviset til Disney, gleder meg som en unge til hver jul så jeg kan få tatt det frem igjen:-)
Jeg har også disney juleserviset ♡ blir som en unge hver jul ♡ har mye jule disney ♡

Gleder meg så til å kunne bruke teppet og mammaen min elsker å strikke så får mye mer strikket derfra også :D

Tusen Takk alle sammen ♡

Back
Topp