Brodering=))

ORIGINAL: Cizza03

Her er babyteppet jeg broderer=))

Akkurat det jeg har lett etter jo!!![:D][:D] Men jeg fant det ikke på Atelje Margaretha jeg...[8|] Skrev du til de å etterlyste det?

Kjempefine bilder alle sammen!!!

ORIGINAL: Bamsejente

Akkurat det jeg har lett etter jo!!![:D][:D] Men jeg fant det ikke på Atelje Margaretha jeg...[8|] Skrev du til de å etterlyste det?

Her er link til det teppet der: http://www.margaretha.no/butik/default.asp

ORIGINAL: Pijah

Fikk bare opp hovedsiden her jeg... Leter under barn og blandet...

ORIGINAL: Pijah

Fikk bare opp hovedsiden her jeg... Leter under barn og blandet...

Man får alltid opp hovedsiden hos denne leverandøren når man prøver å sende link..viss du ser under GRATULASJON og BABY/DÅP, så finner du det, koster 498,-[:)]
Nei jeg fant det våren 2008[;)] men Pijah skrev og sa at vi var en gruppe som ville brodere til babyene våre og at de måtte ta inn flere babytepper...så da kom det jeg kjøpte i fjor tilbake, det er jo bare så fint...hihi[:)]
veldig lett å brodere da=))[:)]

ORIGINAL: hildecath

etter at jeg har bynt med det så tror ikke jeg heller det er så stor forskjell på arbeidet på disse to...det første jeg bestilte var det med kaniner...men sendte det tilbake å byttet i dette[:)]
jeg fester første tråden ettervært..er litt nøye med baksiden se...så jeg knyter heller aldrig trådene[:)]
men er så usikker på det blå...viss du ser på bildet ser du at det er opprom imellom hver enkelt...ka ville du gjort...er jo finere på baksiden viss jeg drar tråden igjennom hver enkelt med blått...men er mye finere uanz lys viss jeg fester på hver enkelt...men gosh det er mye arbeid...hehe[:D]
jeg er straks ferdig med det siste gule rundt hjertet i hjørnene...jeg syr den markeringstråden helt til slutt da...og har sydd nesten to linjer med blått...skal snart bynne på bamsen[:)] åååå...det er så gøyt=))[:)]

Det blå vil ikke skinne igjennom om du dra den med deg eller syr den inn? Tror jeg ville festet for hver gang for å ikke få tråden som syntes igjennom. Mye arbeid ja. Min mor har alltid lært meg at baksiden skal være lik fin som framsiden, så det er jeg også veldig nøye på. Så når hun kikker på arbeidene kikker hun alltid på meg og snur sytøyet, men hun finner aldri noe utsette på det. [;)]
Når jeg sydde bunad, bemerket hun som monterte bunaden at baksiden var veldig fin. Det likte jeg. [:)]

Jeg lærte akkurat det samme av min mormor..og hun ser oxo på baksiden og skryter meg opp i skyene...[:)] skal minne henne på det neste gang at det var hun som lærte meg det...hihi[:)]
Ja jeg må vel feste for vær gang, sinnsykt mye arbeid, men er ikke fint når den blå tråden vises igjennom..[:)]er da litt perfeksjonist på det da sjø...hehe[:)]
Så gøyt at hun bemerket hvor fin bunaden var da, hiihi[:)] grattis med den[:)]

BARE KARI:
Hvor lang tid brukte du?[:)]

BLESSA:
Det følger med det du trenger til broderingspakkene[:)] så tråd er det med i massevis[:)]
Har aldrig prøvd knytting,men vært gøyt å prøve, få høre da om du velger å prøve det[:)]
Nei jeg har ikke funnet det som margaretha har i broderingsbutikken her i byen...et av de første klokkestrengene fant jeg i en sy/broderingsbutikk i byen for 6 år siden,men den ble nedlagt etterpå.
Skal du føde på St.Olavs? bor du langt unna Trondheim???[:)]

BLESSA:
Det følger med det du trenger til broderingspakkene[:)] så tråd er det med i massevis[:)]
Har aldrig prøvd knytting,men vært gøyt å prøve, få høre da om du velger å prøve det[:)]
Nei jeg har ikke funnet det som margaretha har i broderingsbutikken her i byen...et av de første klokkestrengene fant jeg i en sy/broderingsbutikk i byen for 6 år siden,men den ble nedlagt etterpå.

Dersom fødeavd. på Orkdal blir sommerstengt i år også, blir det å føde på St. Olavs i byen, ja ;)
Bor vel ca. 10 mil unna Tr.heim. I Meldal, hvis du vet hvor det er? :)

ORIGINAL: blessa

BLESSA:

Dersom fødeavd. på Orkdal blir sommerstengt i år også, blir det å føde på St. Olavs i byen, ja ;)
Bor vel ca. 10 mil unna Tr.heim. I Meldal, hvis du vet hvor det er? :)

Ok=)) får håpe de ikke stenger da, er koselig på føden på orkanger[;)] så er de veldig greie og behjelpelige der[;)] hihi[;)]
ok, ja vet hvor Meldal er[;)]

Back
Topp