Broderier

Bølla 22.mai

Elsker forumet
Jeg ble så inspirert av ThereseAa sitt nydelige broderi, så jeg lurer på om jeg ska gå igang og brodere noe til min førstefødte. Ser for meg at kroppen snart ikke takler så mye stress og fysisk aktivitet, så jeg kunne tenkt meg noe håndarbeide mellom fingerene mens jeg sitter mye stille!!

Er det noen som kan tipse meg om fine hjemmesider eller steder som jeg kan finne noe å brodere? Det er veldig lenge siden jeg har brodert, så jeg må vel ha noe for nybegynnere tror jeg...[:-]??

ORIGINAL: Pastella

http://www.margaretha.no/butik/default.asp?

Her pleier jeg å handle broderier!!! Har brodert noen smekker og holder på med et babyteppe herfra!!!

Der har jeg også kjøpt noen søte broderier, sånne dørskilt til bad og do. Skikkelig artige[:D]

jeg har vært mye på atalje margareta, men kan og annbefale linea.no der har de flere babytepper og sånnt, litt blligere også

jeg har vært mye på atalje margareta, men kan og annbefale linea.no der har de flere babytepper og sånnt, litt blligere også

Masse fint der også ja![:)]

Stort salg også der nå!

Se på dette da....![;)] Nydelig

og dette:

kjøp blader med oppskrifter på narvesen

de engelske er skikkelig ålreite!

ORIGINAL: Pivi

Se på dette da....![;)] Nydelig
  ååååå... om jeg bare hadde hatt ro i ræva til å brodere[8|][8|][8|]

Har et bilde liggende som jeg kjøpte inn da jeg var gravid med John Ruben - sånt med aftenbønn på, men har ennå ikke sydd et sting på det[8|]..

Men nå strikker jeg, da[:D] Blir visst en "kjørepose" etterhvert (til å ha i bilsete på kalde dager, liksom[8|])

Tusen takk for alle gode tips!! Da ska jeg se hva jeg finner og kommer over!!

ÅHHHHH FYYYYY det var fint!!! JEG VIL HAAAAAAAAAA!!!! Men jeg har jo[:(]

JAja det er jo fint det jeg har å!!!

Dette lager jeg!!!

Var jo kjempefint det du lager da, pastella!!! [:)][:)] 
Skulle ønske jeg kunne sy... [8D] Som fiorellina har ikke jeg heller ro i ræva til å sitte å sy sånne små søte ting... Strikker og hekler da... men, ting tar tid da også!! [8D][:)]

Her er noen fler broderier jeg har gjort mens jeg har vært gravid. (den i rosa var før jeg visste om det ble gutt eller jente [:D])

Så flink du er ThereseAa!!! Har prøvd meg på litt andre ting jeg mens jeg har vært gravid, men har sydd disse to... Har jo strikka hentesettet...

ORIGINAL: Pastella

Så flink du er ThereseAa!!! Har prøvd meg på litt andre ting jeg mens jeg har vært gravid, men har sydd disse to... Har jo strikka hentesettet...

så nydelige! Sånne vil jeg også lage [:D]

Back
Topp