Brodder til vinteren

Tøysekoppen

Betatt av forumet
Februarlykke 2022❄️
Noen som kan anbefale brodder som er gode på glatt føre? Har allerede noe lignende de på bildet og synes ikke de hjelper i det hele tatt. Knottene er ikke noe spisse og det føles mer som at man blir gående litt i "høyden" over snø/is istedet for å få bedre feste :rolleyes: har ikke erfaring med noen andre typer så vet ikke hvordan de egentlig skal være :angelic:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20211111-193024_Chrome.jpg
    Screenshot_20211111-193024_Chrome.jpg
    304,2 KB · Visninger: 15
Jeg har også noen lignende som de på bildet, men jeg er veldig fornøyd med de! Husker at jeg syns det var skummelt å "slippe meg løs" og gå helt vanlig på glatt føre, men når jeg faktisk gjorde det, ble jeg overrasket over hvor trygt jeg faktisk gikk :joyful: Men enig i at det føles litt rart fordi man liksom går over bakken. Aner ikke hvordan andre brodder kjennes ut heller. Alternativet er kanskje piggsko?
 
Jeg har brukt de mye for vinterjogging, men synes de er fryktelig ubehagelige på asfalt. Så de er et godt alternativ for steder med stort sett bare is/snø og lite bar asfalt :)
Enig med deg der! Er det bare mulighet for småglatt asfalt aner jeg ikke hva som er best. Chainsen er helt råe på glatt hard snø og is
 
Ei venninne av meg skal ryggopereres nå i desember, og har fått tips om å spraye piggdekk på boks under skoene. (Sånn som egentlig er til hjul altså ;)
 
Har dere fått testet dekklister? Funker det godt? Det begynner å bli sabla glatt ute her nå, men jeg får ikke til å ta på brodder selv, såvidt jeg får på sokker :rolleyes: Og jeg liker ikke følelsen når jeg går med de på.
 
Har dere fått testet dekklister? Funker det godt? Det begynner å bli sabla glatt ute her nå, men jeg får ikke til å ta på brodder selv, såvidt jeg får på sokker :rolleyes: Og jeg liker ikke følelsen når jeg går med de på.
Det er sant, er jo et herk å få på seg broddene når man er gravid i tredje trimester! Har ikke prøvd selv ennå, men husker at det gikk sist helt til slutt selv om jeg ble rimelig svett av det :hilarious:
 
Har dere fått testet dekklister? Funker det godt? Det begynner å bli sabla glatt ute her nå, men jeg får ikke til å ta på brodder selv, såvidt jeg får på sokker :rolleyes: Og jeg liker ikke følelsen når jeg går med de på.

Har ikke fått testet enda nei, det har foreløpig ikke vært glatt her. Si gjerne ifra hvis du får prøvd det ut :D
 
Har ikke fått testet enda nei, det har foreløpig ikke vært glatt her. Si gjerne ifra hvis du får prøvd det ut :D
I natt har det kommet syke mengder snø, så vet ikke om dekklister vil funke på sånn type glatt? :hilarious: Type nedkjørt snø som er brøytet over slik at det er en peise glatt overflate, gjerne skjult under et tyyynt lag snø slik at man ikke aner hva som skjer før man ligger på rumpa...... :rolleyes:
 
Back
Topp