Brnerommet!! *Bilder*

ElisabethRB

Forumet er livet
Her er noen bilder av rommt som ble forvandlet fra oppbevaringsrom, til barnerom[:D]
Mangler bare bitte litt stæsj, men er nesten ferdige[8D]

Her er senga til storebror, og stellekommoden:

Litt stæsj:

Senga til lilesøster, og endel leker:

Kleskommoden, (denne siden er ikke helt ferdig):

Vi er i grunnen veldig fornøyde, til tross for at vi ikke har malt, eller har det største rommet for dem..
Men er i hvertfall ikke et oppbevaringsrom mer

ORIGINAL: Ver0nika

Så fint det vart [:)]
Går det fint å ha dei på samme rom?

Eg lagde te rommet te Vilde sommaren før ho vart fødd, men sia ho søve på vårt rom enda så har det blitt om til et oppbevaringsrom [&:]
Drive på å smaka litt på tanken på å flytte ho på eget rom snart, så da bør eg vel begynne å rydde det igjen [:)]

Det går veldig bra - overraskende bra[:D]
De sovner samtidig, og om (når) lillesøster har skrikeanfall, så våkner ikke storebror[8D] Han er i koma frem til dagen etter[:D]

Det er fantastisk deilig å få de på eget rom!!!! Det anbefales!! Og du vil ikke angre et sekund. Jeg ammer enda, hver 3. time på natta, (og smokkedytting x antall ganger utenom det...), men det er verdt det!!!
Heldgvis ikke så mye du må rydde da, i og med at barnerommet var klart før hun var født[8D]

Herregud så fint dere har gjort det [:D][:D] Jeg er SÅ missunnelig, har jo ikke eget rom til Isaak. Men i dag ommbøblerte jeg på soverommet(det er ok størrelse faktisk), og han bor i ene enden og jeg i andre.. så tenkte å kjøpe en matte og noen lekekasser til og noe til å pynte veggen over sengen hans med.

Dere har vært suuuupereffektive da!

Så fint det var[:D][:D]

Flink du har vært. Morro når man får ryddet opp litt og fått litt orden! [:D]

ORIGINAL: Linma90

Så fint [:D] Koselig med barnerom[:D]

Så flinke dere har vært...!! Ble jo kjempe koselig da [:D] Regner med at noen syns det var greit stas [8D]

så fint det ble[:D] er nok deilig å ha soverommet for seg selv! det syns hvertfall jeg det var når Trym flyttet ut av vårt[:D]

ORIGINAL: bolline

Så fint det var[:D][:D]

Flink du har vært. Morro når man får ryddet opp litt og fått litt orden! [:D]

Så flott det ble Elisabeth[:)] Når jeg ser hvor flink dere andre er å ordne, gleder jeg meg veldig til vi kan lage et rom til lillegutten her også..[:)]

Så fint barnerommet ble[:)]

Så koselig de hadde fått det!!

Her må det vel skje noe snart også, kun flyttet for oss selv vi, ikke gjort noe med noen av soverommene.

Men det ER verdt det å få dem på eget rom!

Her sover lillebror bedre, og det gjør JAMMEN mammaen også!

Back
Topp