Britx multitech

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Er det et bra sete?
Må bytte sete til Elias for selene går ikke over skuldrene engang.
Og dette er nå på tilbud til 2399 [:D]

http://barnashus.no/nettbutikk/detaljer/bilstoler/9-18-kg/britax-multi-tech.html

ORIGINAL: ing0

Har ikke prøvd det selv, men tror det er dette setet ei venninne av meg skryter sånn av[:)] Bra det kan monteres bakovervendt helt opp til 25 kg da!

Ja, virker så genialt.. Og Elias elsket å sitte i det, det han har nå liker han ikke. Men kanskje ikke så rart når selene strammer...

Men kan Elias begynne å bruke det nå?
Er jo ren tortur å sitte i det han har nå...

ORIGINAL: liseluuv

ORIGINAL: BlessItBe

Er det et bra sete?

http://barnashus.no/nettbutikk/detaljer/bilstoler/9-18-kg/britax-multi-tech.html

Til meg står det 3599[&o] vil også ha dette, mange på generelt skryter av dette og det blir anbefalt i nesten hver tråd jeg har lest [:D]

Koster 2399 på Barnashus butikken i Trondheim hvertfall [:)]

ORIGINAL: liseluuv

Er det et bra sete?

Til meg står det 3599[&o] vil også ha dette, mange på generelt skryter av dette og det blir anbefalt i nesten hver tråd jeg har lest [:D]

Koster 2399 på Barnashus butikken i Trondheim hvertfall [:)]

Sweet, kanskje det koster det på butikken her og..[8D]

Er det sete vi har tenkt å se på. Men bør nok prøves i bilen først, for er nok ganske stort - om man skal ha det bakover.

ps: På linken din ser det jo ut til å koste 3600??? Ok. ser du alt har fått kommentar om dette. Heldig dere er om dere kan få den til den prisen[8D]

ORIGINAL: pocahontas1

Er det sete vi har tenkt å se på. Men bør nok prøves i bilen først, for er nok ganske stort - om man skal ha det bakover.

ps: På linken din ser det jo ut til å koste 3600??? Ok. ser du alt har fått kommentar om dette. Heldig dere er om dere kan få den til den prisen[8D]

Hehe, er nesten for Billig til å la det være [:)]

Ser Britax two way elite og Britax multitec er to foretrukne seter av de som "kan" seter på Generelt. Jeg vurderer et av disse til eldstemann når yngstemann skal overta BeSafe setet hun har nå. Det er visst større plass i Britax enn i BeSafe.

Vi vil også ha det til den prisen.. Det blir nok det setet hvis det passer i bilen ja

Vi har dette til Frida. Er fornøyd[:)]

ORIGINAL: Fru Riskorn

Ser Britax two way elite og Britax multitec er to foretrukne seter av de som "kan" seter på Generelt. Jeg vurderer et av disse til eldstemann når yngstemann skal overta BeSafe setet hun har nå. Det er visst større plass i Britax enn i BeSafe.

Så bra da!

Er ikke sikkert vi tar i bruk det med en gang. Håper han kan bruke det andre litt til, selv om selene er for små snart. Men til den prisen MÅ man nesten slå til.

Min søster har dette, og hun er veldig fornøyd [:)] eldste jenta der har sotte begge veier i det, og nå brukes den vanlige selen som sele i setet [:)] genialt til litt større unger også

ORIGINAL: Funny1

Min søster har dette, og hun er veldig fornøyd [:)] eldste jenta der har sotte begge veier i det, og nå brukes den vanlige selen som sele i setet [:)] genialt til litt større unger også

Multitech har kommet svært dårlig ut i test fremovervendt, det bør ikke brukes den veien. Søsteren din har kanskje ikke fått det med seg ellers ville hun kanskje ikke brukt det fremovervendt? De bør enten snu det bakovervendt igjen eller kjøpe en skikkelig beltestol med god rygg og sidestøtte til barnet sitt.

Bakovervendt har Multitech gjort det bra i kollisjonstest så den veien behøver man ikke å bekymre seg for å bruke det om man har montert det rett.

Det ville jeg gjort ja, siden det ikke er egnet til bruk fremovervendt. Ville når den kjøpt en skikkelig beltestol når den tid kommer(uansett så vil man ikke kunne bruke MT helt til barna er for store for eget sikringsutstyr siden det bare går til 25 kg).

Back
Topp