BrittKari

Ellu

Elsker forumet
Hvordan går det med deg om dagen? Fremdeles innlagt på sykehuset?

hei hei :) joda er fortsatt innlagt[:'(][:(] legene sier dem vil at vi skal vente[:(] jeg kjenner det begynner å bli hardt alltså! får ikke mye svar heller:( er moderate menger fostervann så noe tapping blir det ikke enda:( er ingen som vil bestemme om dem vil sett emeg i gang heller.er 1 lege som bestemmer og han har ikke vi snakket med på veldig lenge:( har ny time til ctg og ul på torsdag. humøret og kroppen er veldig langt nede.
det som er værst er vell at jeg ikke har sett odd andre på 13 dager:( jeg vet jeg må være her lenge,får jo ikke lov å reise hjem.

ikke nok med det så er mannen mest sannsynligvis nødt å reise hjem neste uke.
orker ikke skrive hvorfor her men ligger 1 innlegg på bloggen om det der.

så jeg vet snart ikke hva jeg gjør. føler at jeg kommer til å bli deprimert av alt som skjer og hvertfall ødelagt om mannen går glipp av fødsel og operasjon på ungen[:(]

får krysse fingrene på at vi får bedre nyheter på torsdag ( selv om jeg tviler på det)

ORIGINAL: frøkenL

ÅÅå....krysser fengran før dæ å håpa du får litt svar snart og at ting bi lysar!...

Stooooooooooooooooooor fra mæ!

uff forstår at humøret synker.. håper det blir bedre om litt

stor trøsteklem fra meg

Å, jeg kjenner jeg blir litt sint på dine vegne her. De vet sikkert hva de gjør og at det er en grunn til at de vil vente (selv om han ikke blir prematur hvis de setter det i gang nå). MEN de må vel kunne ta litt hensyn til din helse også, både den fysiske og ikke minst den psykiske.
Dessuten må det være fryktelig tungt å ikke se Odd Andre....

Sender over en STOR klem . Håper du får noen gode nyheter på torsdag!

jeg vet ikke hva jeg skal si til legen heller.jeg sier jeg er sliten og at det her virkelig tar på.
dem sier jeg bare må slappe av.
ja hva pokker gjør jeg ikke da[:(] sitter å tenker på hva jeg evt skal si for at dem skal forstå meg.
sitter med hodepine og ingen vil gjøre noe som helst.
jeg må nok smøre meg med tolmodighet[:(][:(] nei off vet at han er her om ikke alt for lenge men tanken på å sitte her alene det gjør at ting kan bli enda værre:(

ORIGINAL: Ida1984

tenker på deg. Håper at alt ordner seg veldig snart. Lykke til.

ÅÅå....krysser fengran før dæ å håpa du får litt svar snart og at ting bi lysar!...

Gikk inn på bloggen din og leste[:)] Stakkars deg[:(] Ikke noe kjekt[:'(] Lykke til hvertfall[;)]trøsteklem[;)]

Lest på bloggen din. jeg vet ikke hva jeg skal si jeg. Dere er tapre! men jeg skjønner meg virkelig ikke på mammaen din!!! Jeg håper så at dere får gode nyheter på torsdag. slik at dere kan være sammen om det, og komme hjem til sønnen deres!! Tøffe jente, skjønner ikke at du holder ut. det er klart du må, men likevel!!

Det var utrolig trist da Britt Kari - leste bloggen din. Du får nevne alt for legene... De gjør vel uansett det de syntes er best, men skader jo ikke å fortelle alt rundt det.

Ellers får vi håpe du får noen klare svar snart, og at det ordner seg!!

Uff det var trist blogglesing ja[&:] Skjønner frustrasjonen din..!
Og husk at du er bare ett menneske, det er helt feil av mora di å mene at du skal gjennom både fødsel og operasjon til babyen alene, uten mannen din der. Noen ganger hender det at mannfolka ikke rekker frem og diverse står i veien, og at man da blir å føde alene, men nå er jo situasjonen deres mye annerledes! Det er jo snakk om igangsetting etterhvert, noe som vil si at dere har litt mer peiling på når det blir, du har vært dårlig, det feiler babyen noe og attpåtil må du være på sykehus langt borte fra mann og barn. Det er mer enn nok til å knekke en hver gravid altså.

Du er supertøff er du, virkelig modig, jeg beundrer deg stort for måten du takler hele situasjonen på.
Og det er jeg sikker på resten av aprilgjengen er enige i!

Mange klemmer!!

ORIGINAL: aprilbarn

absolutt enig vimsemams!
!

tusen takk jenter[:)] det  varmer såå utrulig mye det dere skriver!!

jeg har snakket med både jordmødre,sosionom ,leger og leger
har prøvd å forklare hvordan situasjoen er men dem sier vi bare må vente.er kun det svare vi har fått:( fødselen skal jeg klare alene om jeg virkelig må men det er den operasjoen og alt så gutten må gjennom alene jeg IKKE vil være alene gjennom:(  er så vanskelig ,men  håper mammaen min tar til fornuft å sier hvertfall unnskyld!! hun har til mandag for da må mannen bestille flybilett heim:S nei jeg vet rett og slett ikke. vi skal prøve å snakke litt mer med legen på torsdag håper det blir en grei lege no da:) å forklare at ting må sanrt skje her oppe,:)  no skal jeg og mannen prøve å få dagen til å gå:) skal ligge å se film:) tusen takk jenter for at dere forstår! kunne virkelig ikke hatt ett bedre forum! <3 dere er en knupp alle sammen:)

gleder meg til alt er ferdig og vi kan se framover:) :D

ORIGINAL: aprilbarn

absolutt enig vimsemams!

SIGN!!!

ORIGINAL: vimsemams

Uff det var trist blogglesing ja[&:] Skjønner frustrasjonen din..!
Og husk at du er bare ett menneske, det er helt feil av mora di å mene at du skal gjennom både fødsel og operasjon til babyen alene, uten mannen din der. Noen ganger hender det at mannfolka ikke rekker frem og diverse står i veien, og at man da blir å føde alene, men nå er jo situasjonen deres mye annerledes! Det er jo snakk om igangsetting etterhvert, noe som vil si at dere har litt mer peiling på når det blir, du har vært dårlig, det feiler babyen noe og attpåtil må du være på sykehus langt borte fra mann og barn. Det er mer enn nok til å knekke en hver gravid altså.

Du er supertøff er du, virkelig modig, jeg beundrer deg stort for måten du takler hele situasjonen på.
Og det er jeg sikker på resten av aprilgjengen er enige i!

Mange klemmer!!

helt enig!!

Back
Topp