BrittKari

Ellu

Elsker forumet
Tusen takk for fødselsgaven, Britt Kari!
Jeg skjønte at det var fra deg før jeg åpnet pakka, så de hintene var i grunn bare overflødige [;)] Men da var det jo ingen tvil!

Jeg ble i alle fall veldig glad da jeg skulle ta inn posten idag. Var (og er fremdeles) helt gåen etter en lang arbeidsdag,så det var gøy med en gave. Tulla mi fikk noen nydelige klær. [:)]

så gøy[:D]men går ikke ann se på bilde....

Vet. Prøver å finne ut av det nå...

Åh de klærne der er så fine!![:D] Har en bukse som er litt lik fra samme merke.

ja var dem ikke fine:) har kjøpt samme bare det bare er i blå:) skal ha det på gutten min når han kjem til verden:) så glad at pakken kom fram:) det var mannen som har valgt ut kort også:)*stolt av det* hehe[:D]

åå,så fint det var[:)]

ORIGINAL: BrittKari

ja var dem ikke fine:) har kjøpt samme bare det bare er i blå:) skal ha det på gutten min når han kjem til verden:) så glad at pakken kom fram:) det var mannen som har valgt ut kort også:)*stolt av det* hehe[:D]

Utrolig nydelige dinosauruser [:)]
Kortet var selvfølgelig veldig søtt også. [;)]

Synes det var greit å få fødselsgaven litt før jeg da... Er jo så kjedelig nå i denne ventetida allikevel, så det varmet veldig med noen søte babyklær.

åååå det var knallskjønt!!!hvor kjøpte du det??    d har jeg også lyst på[:D][:D]

ORIGINAL: termin april

åååå det var knallskjønt!!!hvor kjøpte du det??    d har jeg også lyst på[:D][:D]

Jeg svarer jeg... Bodyen og buksa er av merket NameIt, så er vel kjøpt på NameIt eller en annen butikk som selger dette merket...

Så søte klær [:D]

Back
Topp