Britex smile 3

Juli85

Betatt av forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Junibollene 2023
Hei.

Er det noen som har erfaring med Britex smile 3? Evt Britex smile 2? Ser det gjør det bra på tester, men kjekt å høre fra noen med personlig erfaring.
 
Vi har Britax Smile 2. Synes den er utrolig god å trille, lett å legge sammen/slå opp, og kurven under rommer masse
 
Tar den liten plass når den er slått sammen også? Vil helst at vognen passer inn i en e-golf?
 
Tar den liten plass når den er slått sammen også? Vil helst at vognen passer inn i en e-golf?

Ikke prøvd vogna eller bilen, men vi får plass til emmaljunga super nitro når vi tar av bakhjulene i Renault Zoe, så ofte man får plass til mer enn forventet. Du kan også spørre i butikk om du får lov til å teste vogna i bilen
 
Ikke prøvd vogna eller bilen, men vi får plass til emmaljunga super nitro når vi tar av bakhjulene i Renault Zoe, så ofte man får plass til mer enn forventet. Du kan også spørre i butikk om du får lov til å teste vogna i bilen

ja det var tanken. Må bare finne en butikk i Bergen som selger den ;-)
Men høres lovende ut om en nitro går inn i zoe.
 
ja det var tanken. Må bare finne en butikk i Bergen som selger den ;-)
Men høres lovende ut om en nitro går inn i zoe.

Barnevognservice på Askøy har den (ifølge Facebook :p), mener det var hos de vi fikk låne med oss vogn for å teste i bilen sist svangerskap
 
Tar den liten plass når den er slått sammen også? Vil helst at vognen passer inn i en e-golf?

Hadde plass til smile 2 i en golf, ikke e-golf riktig nok. Men da var det alt som gikk ca med mindre du skal plukke av hjul og styr hver gang
 
Hadde plass til smile 2 i en golf, ikke e-golf riktig nok. Men da var det alt som gikk ca med mindre du skal plukke av hjul og styr hver gang

De er vel omtrent like stor tror jeg. Så lenge alt går inn er jeg fornøyd:)
 
De er vel omtrent like stor tror jeg. Så lenge alt går inn er jeg fornøyd:)

Mener jeg tok av hattehyllen når jeg hadde bagdelen, men brukte mest anna bil. Nå går jeg for en anna Britax, bare for å prøve :D
 
Var nå prøvde Britex smile 3 og det blir den vi går for. Virket lett å styre, solid og veldig lett å slå den sammen og opp igjen. Med litt øvelse regner jeg med at jeg lett kan slå opp og ned vognen med en hand hvis det skulle være behov for det. I tillegg veldig kjekt at man kan feste Britex bilstol på understellet.
 
Den virket også veldig nett når man slo den sammen
 
Var nå prøvde Britex smile 3 og det blir den vi går for. Virket lett å styre, solid og veldig lett å slå den sammen og opp igjen. Med litt øvelse regner jeg med at jeg lett kan slå opp og ned vognen med en hand hvis det skulle være behov for det. I tillegg veldig kjekt at man kan feste Britex bilstol på understellet.
Husk å sjekke at Britax bilstolen får riktig helling i bilen deres dersom det er den dere vil gå for :) det er veldig viktig for babyens sikkerhet og oksygenopptak :) en bilstol passer dessverre ikke i alle biler.
 
Husk å sjekke at Britax bilstolen får riktig helling i bilen deres dersom det er den dere vil gå for :) det er veldig viktig for babyens sikkerhet og oksygenopptak :) en bilstol passer dessverre ikke i alle biler.

Takk for tipset!
 
Back
Topp