Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar den liten plass når den er slått sammen også? Vil helst at vognen passer inn i en e-golf?
Ikke prøvd vogna eller bilen, men vi får plass til emmaljunga super nitro når vi tar av bakhjulene i Renault Zoe, så ofte man får plass til mer enn forventet. Du kan også spørre i butikk om du får lov til å teste vogna i bilen
ja det var tanken. Må bare finne en butikk i Bergen som selger den ;-)
Men høres lovende ut om en nitro går inn i zoe.
Tar den liten plass når den er slått sammen også? Vil helst at vognen passer inn i en e-golf?
Barnevognservice på Askøy har den (ifølge Facebook ), mener det var hos de vi fikk låne med oss vogn for å teste i bilen sist svangerskap
Hadde plass til smile 2 i en golf, ikke e-golf riktig nok. Men da var det alt som gikk ca med mindre du skal plukke av hjul og styr hver gang
De er vel omtrent like stor tror jeg. Så lenge alt går inn er jeg fornøyd
Husk å sjekke at Britax bilstolen får riktig helling i bilen deres dersom det er den dere vil gå for det er veldig viktig for babyens sikkerhet og oksygenopptak en bilstol passer dessverre ikke i alle biler.Var nå prøvde Britex smile 3 og det blir den vi går for. Virket lett å styre, solid og veldig lett å slå den sammen og opp igjen. Med litt øvelse regner jeg med at jeg lett kan slå opp og ned vognen med en hand hvis det skulle være behov for det. I tillegg veldig kjekt at man kan feste Britex bilstol på understellet.
Husk å sjekke at Britax bilstolen får riktig helling i bilen deres dersom det er den dere vil gå for det er veldig viktig for babyens sikkerhet og oksygenopptak en bilstol passer dessverre ikke i alle biler.