Briter og renslighet

mamma*88

Gift med forumet
ser på pinlige sykdommer UK, og kom til å tenkte på en ting. jeg forbinder alltid britiske menn med uhygiene. Landet har jo veldig lav helse score i forhold til BNP...

Flere har de assosiasjonene, eller er det bare meg?

Jegogde2guttamine skrev:
Hvilken kanal??

ser bare på nett tv på nrk. har ikke tv eller kanaler akkurat nå :(

Ja enig.... Har sett endel på Pinlige sykdommer og herreminhatt det er greit at de faktisk må betale for vannet de bruker men de kan da vel vaske seg fordet?
Tannpuss har jo de færreste der hørt om ihvertfall, tror briter er det folkeslaget med dårligst tannstatus! Det faller jo ut tenner på alle og enhver og der de ikke faller ut ser det helt motbydelig ut...

Av erfaring er de ikke helt på skandinavisk nivå, nei.
Nå er jo en del av oss litt sånn "renhetsfriker", da, med to dusjer om dagen og hårvask hver dag m.m. - men det finnes jo en gyllen middelvei. ;)

Så nei, få briter dusjer/bader hver dag, i følge briter jeg kjenner er det helt vanlig for tenåringsjenter å droppe dusj etter gymtimen, og tannhelsen deres er jo kjent for å være svært dårlig. :/

Betale for vannet?
Seriøst?

Jeg dusjer ikke så kjempeofte jeg heller altså, max annenhver dag, men det går da an å holde seg ren fordi...

Synes det programmet er ekkelt, beklager hvis jeg tråkker noen på tærne.
Har ikke problemer med at folk har pinlige sykdommer, men jeg har problemer med at de viser fram kjønnssykdommen sin på TV.

Løsa skrev:
Betale for vannet?
Seriøst?

Jeg dusjer ikke så kjempeofte jeg heller altså, max annenhver dag, men det går da an å holde seg ren fordi...

Har ikke problemer med at folk har pinlige sykdommer, men jeg har problemer med at de viser fram kjønnssykdommen sin på TV.

men ser du bort ifra sykdommen, så ser du gjerne at få napper bryn, sminker seg, håret er gjerne veldig fett. Og såm flere nevner, så har de ikke akkurat fine tenner

Løsa skrev:
Betale for vannet?
Seriøst?

Det er jo det mest geniale. "jeg har hatt en byll på penis i 30 år nå, men har ikke gått til lege, for det er så flaut. Men å brette frem stellet på tv, DET kan jeg gjøre!"

jeg bor i norge, betaler for vannet - har vannmåler... men jeg dusjer like fullt en gang om dagen og vasker håret hver dag også.....

*lykkeligst* skrev:

Løsa skrev:
Betale for vannet?
Seriøst?

Det er jo det mest geniale. "jeg har hatt en byll på penis i 30 år nå, men har ikke gått til lege, for det er så flaut. Men å brette frem stellet på tv, DET kan jeg gjøre!"

haha. har reagert på det ja. legen spør så fint; kan jeg se? og pasienten svarer lykkelig: ha selvsagt. men det er SÅ flaut og de kan ikke gå ut offentlig lengre.

*lykkeligst* skrev:

Løsa skrev:
Betale for vannet?
Seriøst?

Hahaha, ja kjempepinlig assa!

nu e' brorparten av familien min fortsatt bosatt i england (vi er noen i norge og noen i Scottland) men kan ikke si at æ på noen måte kjenner mæ igjen i beskrivelsen over. 
Det dusjes og stelles like mye "over there" som det vi gjør.
Onkel og tante reiste hjem til Hull på freddan..iløpet av di 3 uken dæm har vært her har dæm dusja daglig, bytta klær daglig..pussa tenner og flidd sæ. Og dæm e' da ikke aleina om det..

Det er sikkert stygt å si, men jeg ELSKEER pinlige sykdommer. Hadde ikke de hatt et par skakkjørte mennesker, hadde ikke jeg hatt noen underholdning ;p

Back
Topp