Hvilket er hadde du valgt?Og hvilket er smalest?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tenker og kjøpe sete med isofix men som festes med bilselene nå som hun mellomste skal bruke det før hun går over til beltestol.Fru Håttentått skrev:
Så skal bebien få det når den er stor nokk og da ble festet med isofixen.
Har en volvo v70 bil
5ifamilien? skrev:
tenker og kjøpe sete med isofix men som festes med bilselene nå som hun mellomste skal bruke det før hun går over til beltestol.Fru Håttentått skrev:
Har en volvo v70 bil
OK, men jeg tror du ikke vil klare å feste noen seter med isofix om du skal ha tre seter bak, uavhening om hvilke seter det der. Setene må nok settes mye lenger ut til siden enn det isofixfestene er for å få plass.
Fru Håttentått skrev:
5ifamilien? skrev:
Har en volvo v70 bil
OK, men jeg tror du ikke vil klare å feste noen seter med isofix om du skal ha tre seter bak, uavhening om hvilke seter det der. Setene må nok settes mye lenger ut til siden enn det isofixfestene er for å få plass.
Ikkje om man kun har isofix på den ene siden?
Vi har kun isofix bak passasjer sete,derfor eg lurer på om det hadde gått og hatt et isofix sete og to som festes med bilselene...Fru Håttentått skrev:
Vi får ta oss en tur ut til babyshop eller barnashus og høre med dem og prøve litt forskjelligt
Har en volvo v70 bil