Britax vogn? Stokke trailz?

Minimoni

Prøver på nr 1
Novemberlykke 2015
Ser babybanden.no har et bra tilbud på Britax go next 2015 + bilesete til ca 8400 kr.. så tror det blir denne i grå kontra Stokke trailz som koster 9999,- uten bilsete.. selv om det er den jeg ønsker meg mest! Mannen min synes den var i dyreste laget og jeg er jo forsjåvidt enig :p

Også blir det nok voksi pose i sort! Men så blir det nok mye brukt på oss siden vi ikke har noe utstyr fra før.. men ny vogn og bilstol vil vi ha :)

Men er vel ikke såå stor forskjell på disse to vel?? :D

Ser den med ca 1500 I forskjell og at på stokke vogna må du ut med kr til bilsete også. Tror den største forskjellen er at I britax vogna så kan ungen sitte å se fremover når du går over til sportsdelen, slik jeg har forstått det går dette ikke ann på stokke vogna.
Så på stokke vogna jeg å synes disse er kjempe lekre, men det at jeg hele tiden vil ha ungen vendt mot meg ble feil for meg og prisen spilte inn. Vil at ungen skal få se fremover. :)

Ser den med ca 1500 I forskjell og at på stokke vogna må du ut med kr til bilsete også. Tror den største forskjellen er at I britax vogna så kan ungen sitte å se fremover når du går over til sportsdelen, slik jeg har forstått det går dette ikke ann på stokke vogna.
Så på stokke vogna jeg å synes disse er kjempe lekre, men det at jeg hele tiden vil ha ungen vendt mot meg ble feil for meg og prisen spilte inn. Vil at ungen skal få se fremover. :)
Sportsvogndelen på Stokke kan du ha begge veier :) jeg gikk for trailz, fikk den for litt over 8000,- Har sett tilbud på den hos bla babybanden. Men britax er kul den og! :)

Sportsvogndelen på Stokke kan du ha begge veier :) jeg gikk for trailz, fikk den for litt over 8000,- Har sett tilbud på den hos bla babybanden. Men britax er kul den og! :)

Hvor kjøpte du vognen? Vi er også på jakt den vognen da den passer perfekt i bagasjerommet på bilen min.

Ja er jo en del forskjell i pris :) å jeg visste ikke at man ikke kunne snu sportsdelen på stokke vogna.. vil jeg også definitivt! Da føles det litt bedre å gå for Britax likevel, har prøvekjørt denne i butikk og den var så lett å manøvrere rundt... lett og smidig vogn :) da blir det nok handel snart!!

Ja er jo en del forskjell i pris :) å jeg visste ikke at man ikke kunne snu sportsdelen på stokke vogna.. vil jeg også definitivt! Da føles det litt bedre å gå for Britax likevel, har prøvekjørt denne i butikk og den var så lett å manøvrere rundt... lett og smidig vogn :) da blir det nok handel snart!!
Du kan snu sportsdelen!

Ja ok, man kan snu sportsdelen :) men er allikevel en del forskjell i pris.. har ikke sett stokke vogna til under det tilbudet babybanden har til 9999,- ...

Ps: Jeg mener jollyroom.no har bra tilbud på Britax, og babybanden.no på Stokke :p

Back
Topp