Britax vogn og Recaro bilstol

Maroel

Flørter med forumet
Hei. Noen som vet om det finnes adaptere som passer til Britax vogn (Go Next) og Recaro bilstol (Privia)?

Leste en gang at Maxi Cosi adaptere skulle fungere, så jeg skaffet meg er par brukte.
Vet ikke om det er akkurat de jeg fikk det er noe galt med eller at de er slitt, men her er problemet: jeg får festa adapterne både til vogna og bilstolen ved å bruke makt. Men når jeg skal løsne igjen er det bare så vidt jeg får adapterne ut av bilstolen. Dette kan jeg altså ikke gjøre med jenta i, og slik skal det jo ikke være.

Noen med erfaring eller peiling?
 
Håper du får svar:)
Bestilte bilstol igår, og valgte samme som deg. Er riktignok ikke gravid enda og holder på med prøverørsbehandling, men har begynt noen innkjøp etterhvert som jeg kommer over tilbud osv.. Igår ble det altså en bilstol:p Vi skal mest sannsynlig ha stokke trailz vogn, og den er visst ikke kompatibel med privia´n, men det gjør ingenting, fordi jeg ønsker ikke å ha muligheten til å feste bilstol i vognen:)
 
Lurer også på dette. Synes det er vanskelig å finne ut hvilke vogner/adapter som kan brukes med Recaro. Har lett mye på nett uten å bli klok. Her ønsker vi å ha Recaro bilstol, men har sett på flere ulike vogner. Vanskelig når man ikke vet hvilke som kan passe med bilstolen.
Håper veldig vi finner ei, for det må være så utrolig praktisk å kunne ta sovende baby med seg inn på korte turer på butikken f.eks.
 
Håper du får svar:)
Bestilte bilstol igår, og valgte samme som deg. Er riktignok ikke gravid enda og holder på med prøverørsbehandling, men har begynt noen innkjøp etterhvert som jeg kommer over tilbud osv.. Igår ble det altså en bilstol:p Vi skal mest sannsynlig ha stokke trailz vogn, og den er visst ikke kompatibel med privia´n, men det gjør ingenting, fordi jeg ønsker ikke å ha muligheten til å feste bilstol i vognen:)
Hmm, skal ikke være enkelt, jeg tenkte ikke på dette i det hele tatt når jeg kjøpte vogn og bilstol. Angrer litt på det, har vært så mange tilfeller hvor jeg skulle ønske jeg kunne bare trilla med meg bilstolen fordi jenta sov (hun sover så godt i bilstol hver eneste gang vi kjører)
Masse lykke til med prøverørsbehandlingen!
 
Lurer også på dette. Synes det er vanskelig å finne ut hvilke vogner/adapter som kan brukes med Recaro. Har lett mye på nett uten å bli klok. Her ønsker vi å ha Recaro bilstol, men har sett på flere ulike vogner. Vanskelig når man ikke vet hvilke som kan passe med bilstolen.
Håper veldig vi finner ei, for det må være så utrolig praktisk å kunne ta sovende baby med seg inn på korte turer på butikken f.eks.
Veldig vanskelig ja, og det står sannelig ikke mye på nett.
Det er nettopp det, jenta mi sover allrid i bilstolen, så det hadde vært så kjekt å slippe å vekke henne for å flytte over i vogn :)
 
Hei. Noen som vet om det finnes adaptere som passer til Britax vogn (Go Next) og Recaro bilstol (Privia)?

Leste en gang at Maxi Cosi adaptere skulle fungere, så jeg skaffet meg er par brukte.
Vet ikke om det er akkurat de jeg fikk det er noe galt med eller at de er slitt, men her er problemet: jeg får festa adapterne både til vogna og bilstolen ved å bruke makt. Men når jeg skal løsne igjen er det bare så vidt jeg får adapterne ut av bilstolen. Dette kan jeg altså ikke gjøre med jenta i, og slik skal det jo ikke være.

Noen med erfaring eller peiling?

Hva med å spørre Barnas hus om det?
De skal ha nettmøte snart, så det er bare å sende inn spørsmål allerede nå :)
 
Hmm, skal ikke være enkelt, jeg tenkte ikke på dette i det hele tatt når jeg kjøpte vogn og bilstol. Angrer litt på det, har vært så mange tilfeller hvor jeg skulle ønske jeg kunne bare trilla med meg bilstolen fordi jenta sov (hun sover så godt i bilstol hver eneste gang vi kjører)
Masse lykke til med prøverørsbehandlingen!
God poeng det da, så ser jo den problemstillingen:) Tusen takk!:)
 
Jeg spurte recaro selv, og de at at maxi cosi adapterne skulle passe ja.
Jeg har både den bilstolen og adaptere til babyjogger vogn. Skal ta å prøve [emoji1360]
 
Jeg spurte recaro selv, og de at at maxi cosi adapterne skulle passe ja.
Jeg har både den bilstolen og adaptere til babyjogger vogn. Skal ta å prøve [emoji1360]
Hmm, da spørs det om ikke det er akkurat de jeg skaffet meg brukt det er noe galt med.. vil gjerne høre hvordan det gikk hos deg. Det var festet i bilstolen som var problemet her, så greit å vite om du støter på det også[emoji12]
 
Hei. Noen som vet om det finnes adaptere som passer til Britax vogn (Go Next) og Recaro bilstol (Privia)?

Leste en gang at Maxi Cosi adaptere skulle fungere, så jeg skaffet meg er par brukte.
Vet ikke om det er akkurat de jeg fikk det er noe galt med eller at de er slitt, men her er problemet: jeg får festa adapterne både til vogna og bilstolen ved å bruke makt. Men når jeg skal løsne igjen er det bare så vidt jeg får adapterne ut av bilstolen. Dette kan jeg altså ikke gjøre med jenta i, og slik skal det jo ikke være.

Noen med erfaring eller peiling?
Har du sjekka på barnas hus? Vi har britax vogn og maxicosi bilstol, men de hadde stort utvalg i ulike adaptere.
 
Har du testet?

Gjorde det nå [emoji846]

Her er bilde av recaro privia på babyjogger city mini:
56ca18bc0ec009db2feeed14ab06d4f1.heic


Og her er samme bilstol på understellet til Stokke trailz:
27f76eac69c58d2d0535afcf30f9779d.heic


Jeg hadde ingen problemer, stolen gikk rett på og av. Faktisk enklere med denne på babyjoggeren enn maxi cosien jeg hadde sist.
 
Gjorde det nå [emoji846]

Her er bilde av recaro privia på babyjogger city mini:
56ca18bc0ec009db2feeed14ab06d4f1.heic


Og her er samme bilstol på understellet til Stokke trailz:
27f76eac69c58d2d0535afcf30f9779d.heic


Jeg hadde ingen problemer, stolen gikk rett på og av. Faktisk enklere med denne på babyjoggeren enn maxi cosien jeg hadde sist.
Jøss! Da skal jeg gi det et nytt forsøk jeg også. Har savnet denne muligheten så mye nå under julehandelen[emoji23]
 
Det viktigste er å prøve stolen i bilen, og måle hellingen, slik at man vet om setet passer. (At det går å feste det er ingen indikator alene.)
Du kan bære stolen inn på butikken og sette den i handlevognen også, eller bare bære stolen, eller kjøpe bæretøy. :)
Vi kjøpte et eget understell til stolen, og det var genialt, for det tok halvparten av plassen som understellet til vognen gjorde.
(Kjøpte brukt, og har ikke funnet maken siden.)
 
Har du sjekka på barnas hus? Vi har britax vogn og maxicosi bilstol, men de hadde stort utvalg i ulike adaptere.
Nei, tror ikke jeg har spurt der, men har spurt både Jollyroom(mail) og Babyshop uten at de hadde peiling. Men kan høre med Barnas hus også, etter jeg har gitt adapterne mine et nytt forsøk [emoji23] takk for tips!
 
Jøss! Da skal jeg gi det et nytt forsøk jeg også. Har savnet denne muligheten så mye nå under julehandelen[emoji23]

Håper du får det til, jeg bare mååå ha denne løsningen, klarer meg ikke uten [emoji28]
Babyjoggeren ligger i bilen hele tiden når jeg har baby [emoji1360]
 
Gjorde det nå [emoji846]

Her er bilde av recaro privia på babyjogger city mini:
56ca18bc0ec009db2feeed14ab06d4f1.heic


Og her er samme bilstol på understellet til Stokke trailz:
27f76eac69c58d2d0535afcf30f9779d.heic


Jeg hadde ingen problemer, stolen gikk rett på og av. Faktisk enklere med denne på babyjoggeren enn maxi cosien jeg hadde sist.


Ser dette er noen år siden, men håper på svar uansett Hvilken adapter er det brukt på stokke vognen for å få på recaro bilstolen?
 
Gjorde det nå [emoji846]

Her er bilde av recaro privia på babyjogger city mini:
56ca18bc0ec009db2feeed14ab06d4f1.heic


Og her er samme bilstol på understellet til Stokke trailz:
27f76eac69c58d2d0535afcf30f9779d.heic


Jeg hadde ingen problemer, stolen gikk rett på og av. Faktisk enklere med denne på babyjoggeren enn maxi cosien jeg hadde sist.

Ser det er noen år siden, men håper på svar uansett:) hvilken adapter er det du brukte på stokke trailz for å få på recaro stolen??
 
Back
Topp