Britax two way elite

W1ke

Elsker forumet
Noen som har dette setet? Eller som har erfaring med det?

Vi kjøpte det til vår sønn på 17mnd i november! Veldig fornøyde så langt[:)]
Vi har ikke egen bil så har bare brukt det i andre biler og det er veldig lett å montere (bruker det kun bakovervendt!) og han sitter veldig godt i det[:)]

Dytt

Jepp, happyhappy.

Vi har det. Er veeeldig fornøyd!

ORIGINAL: BMWtøsa

Har det som nr 2 sete,veldig fornøyd![:D]

ORIGINAL: Mamman til my!

vi har det som ekstrasete. Bruker det bakovervendt til jenten vår på 3,5 år. Det er lett å montere, men jeg syns det står så "dinglete" i bilen i fht Besafe izi Combi-setet vårt. Besafesetet står som støpt. Derfor foretrekker vi det setet.

Vi har dette sete bakovervendt til gutten vår og det står helt fast i bilen vår-får ikkje rikket det. Har dåke festet det skikkelig??

Har det. Veldig fornøyd. Har flyttet det over i hovedbilen (rav 4)nå, for å ha han bakovervendt en god stund til.. [:)]

Står veldig stødig i vår bil, iallefall.. Som støpt fast.. [:)]

Vi brukte det først som fremovervendt sete til storebror, men det syns ikke jeg funka så bra. Han hang med hodet hvis han sovna.
Da lillesøster overtok sete, monterte vi det bakovervendt. og det funkerer ganske bra. Setet sitter som støpt, trykker det godt frem i passasjersetet, og har fått til en skikkelig behagelig vinkel. Så hun sover godt i setet, ikke noe henging med hodet[:D][:D] Er enkelt å montere, og ikke så tungt å forflytte[:)]

ORIGINAL: Cathrine76

ORIGINAL: Mamman til my!

vi har det som ekstrasete. Bruker det bakovervendt til jenten vår på 3,5 år. Det er lett å montere, men jeg syns det står så "dinglete" i bilen i fht Besafe izi Combi-setet vårt. Besafesetet står som støpt. Derfor foretrekker vi det setet.

Vi har dette sete bakovervendt til gutten vår og det står helt fast i bilen vår-får ikkje rikket det. Har dåke festet det skikkelig??
har aldri opplevd at setet er dinglete. her sitter det veldig godt fast[:)][:)]kansje dere monterer feil?

Back
Topp