Britax Two Way Elite

*englefjes*

Forumet er livet
Ser at mange anbefaler dette som et nr 2 sete,men hvorfor ikke som nr 1 sete?
Finner ingen test av setet,men har hørt mye positivt om det-så lurer på om det er setet vi bør kjøpe når han vokser ut av babysetet sitt [:)]

er vel fordi det er ett billig sete. Gjør det jo bra i tester etter som jeg har hørt.

Fordi da er Britax Multi Tech et bedre valg.. Samme sete, men med mer komfort, og støtteben, osv.. TWE blir anbefalt fordi det er kjapt å montere og ikke har støtteben, men det er mer "strippet" og har en ren sikkerhetsfunksjon. Derfor jeg anbefaler sånn ihvertfall. [;)]

Tror ikke vi kommer til å flytte så mye på setet.
Det jeg er ute etter er et sete som vakringen min kan sitte trygt og godt i.
Skjønner jo at vi må teste de ulike setene,men hvis ikke komforten er vesentlig forskjellig-ser jeg ikke poenget med å kjøpe et sete til 4000 hvis det til 2000 er like sikkert.

Vi kjører ikke mye bil-og hvis vi kjører-kjører vi ikke spesielt langt.

*dytter*

*dytter igjen*

*dytter en aller siste gang*

fordi det er en billig versjon av multitech på en måte, og er mindre sidestøtte, ingen nakkestøtte osv. men det er visst et sikkert sete likevel, så derfor er det bra og ha hvis man vil ha et sete nr 2. det er også lettere å flytte fra bil til bil.

men som et sete nr 1 ville jeg valgt multitech fordi det ser mye bedre ut i forhold til sidestøtte og at det ser ut som det kan brukes lenger pga lengden kan endres på, noe som ikek kan på two way..

Jeg kan trygt anbefale TWE. Lillemann vår har brukt det siden han var 10 mnd, og han er liten av vekst. Han sitter veldig godt i det, sover godt når vi er på lengre turer, og så er det jo et sikkert sete. Såvidt jeg vet, så har det kommet godt ut i tester. Jeg vet at BV's egen bilsete-ekspert, Helene Harefrøken, har dette selv, så da er det helt sikkert trygt! ;D

ORIGINAL: Sicily

Fordi da er Britax Multi Tech et bedre valg.. Samme sete, men med mer komfort, og støtteben, osv.. TWE blir anbefalt fordi det er kjapt å montere og ikke har støtteben, men det er mer "strippet" og har en ren sikkerhetsfunksjon. Derfor jeg anbefaler sånn ihvertfall. [;)]

Vi har multitech og er kjempefornøyde. Barnet er halvannet år, ca 11-12 kg.

ORIGINAL: ActionPaction

ORIGINAL: Sicily

Enig med S. Vi har multitech og er kjempefornøyde. Barnet er halvannet år, ca 11-12 kg.

Takk for svar jenter [:)][:)]

Ikke lett dette med bilstoler,men da er jeg litt klokere.
Da får vi bare teste hva slags stol han sitter best i da.
Foreløpig sitter han best i babystolen sin,men er jo greit å være forberedt.

Back
Topp