Britax Two Way Elite?

Renate Røverdatter

Glad i forumet
Vi skal kjøpe en stol som kan brukes mellom flere biler. Den kommer til å bli byttet ut i besteforeldres bil og veteranbilen vår. Har lurt litt på Britax Two Way Elite. Kommer selvfølgelig til å bruke den bakovervendt. Noen erfaringer?

Den er liten, god å sitte i og lett å feste. Har bare hørt positive  ting! :-)

Den er liten, god å sitte i og lett å feste. Har bare hørt positive  ting! :-)

Jepp! Stolen er super! Enda bedre er det hvis du kjøper ekstra forankringsseler, og har i hver bil. Da er det bare å flytte stolen! Den er superlett å bære, lang og god i ryggen og enkel å montere! Love it!

her har lillegutten min på 11 mnd fått nytt sete og fekk då britax hi way , den va då annbefalt når en ska bytta sete i forskjellige biler då den isje har isofix eller base, en ren bakovervendt sete fra 0-25 kg :) poden sitte godt i den og den kan juseres på ulike hvileposisjoner , veldig forøyd både meg og guttungen :)

Tusen takk.

Jeg visste ikke at man kan kjøpe ekstra forankringsseler. Det må jo gjøre alt mye lettere:)

Renate Røverdatter skrev:
Tusen takk.

Jeg visste ikke at man kan kjøpe ekstra forankringsseler. Det må jo gjøre alt mye lettere:)

Vi har 4 par

pandalise skrev:

Tusen takk.

Vi har 4 par

Sånndere, hvor har du kjøpt dem, og har du telefonnummer til evt butikk??

Setet er for øvrig kjempegodt, og vi eeelsker det!

pandalise skrev:

Tusen takk.

Vi har 4 par

Det er jo kjempesmart. Genialt å ha de i bilene til besteforeldre:)

Har ikke dere Britax MT som hovedsete? For forankringselene og festemåten er helt lik på TWE og MT. Da kunne du spart deg litt penger og bare kjøpt forankringsseler i de forskjellige bilene og bare flytte MT'en.

Vi har ikke egen bil, men ville ha et sete som vi kan lette montere i ulike biler når vi låner/er hos besteforeldre, så vi kjøpte Britax TWE. Fantastisk sete! Jeg flyr en del fra Oslo til Trøndelag og må bære setet på reisen og det er lett og greit å flytte på! Genialt tips med de ekstra forankringsselene!

Jo, jeg tenkte på det. Men det blir nok å bytte til twe etter hvert uansett pga Sunniva er så lang, så da kjøper vi likegodt et nå når det er på tilbud også:)

Det koster vel bare 1500 på Barnas Hus nå!

Kjøpte forankringsselene på Barnas Hus på Steinkjer.. De hadde mange, og som vanlig vare..
tror det er merke britax eller besafe..

pandalise skrev:
Det koster vel bare 1500 på Barnas Hus nå!

Kjøpte forankringsselene på Barnas Hus på Steinkjer.. De hadde mange, og som vanlig vare..
tror det er merke britax eller besafe..

I know:)

Har det som nr.2 sete, og er veldig fornøyd.

Hvordan er den i bil på størrelse ift multitech? 

Skulle hatt nytt sete til eldstemann på snart 3, så snuppa tar over MT, men siden setet skal stå bak sjåførsetet må vi ha ett som er noe mindre enn MT.. 

Cathrine_86 skrev:
Hvordan er den i bil på størrelse ift multitech? 

Skulle hatt nytt sete til eldstemann på snart 3, så snuppa tar over MT, men siden setet skal stå bak sjåførsetet må vi ha ett som er noe mindre enn MT.. 

Spør igjen! :) Anybody?

Back
Topp