Britax Two way elite vs. Multi Tech

¤Stumpen¤

Betatt av forumet
Hvilket sete bør jeg velge? Skal brukes bakovervendt til en toåring. Er det ev. andre seter jeg bør vurdere?

[:D]

[:D]

Vi har begge til vår 2-åring, Two Way som ekstrasete i besteforeldrenes bil.
Jeg ville nok prøvd begge setene først, men jeg synes guttungen sitter aller, aller best i MT, pga sidestøtten rundt nakken.
Men han sitter også veldig fint i Two Way, er fornøyd med begge setene.
Han er ca 16 kg og 94 cm lang, har god plass i begge setene!

De som har begge, pleier å anbefale Two Way Elite. [;)]

ORIGINAL: Bambling

Vi har også begge til vår gutt på 15 mnd, og jeg syns han sitter mye bedre i multitechen enn i two-wayen. Han sitter brattere og har større problemer med å sove i two-wayen. Men det kommer jo an på hva som passer best i bilen deres [:)]

Enig men tw er lettere hvis du skal flytte setet mellom biler.

Ville nok heller vurdert et sete med base under for å ha best mulig premisser for å klare å ha barnet bakovervendt til 4 år..
Når setet har base blir det automatisk bedre benplass [:)]

ORIGINAL: Slick Chick

Ville nok heller vurdert et sete med base under for å ha best mulig premisser for å klare å ha barnet bakovervendt til 4 år..

Ehm.. Seter etter babysetene har da ikke base? Det er IKKE benplassen som avgjør om man kan ha ungene bakover til 4 år, det er kg-grensen på stolen.

På Two way plasserer du stolen i en rettere vinkel når barnet er over 13kg, og hvis du mener det er lite benplass da, må ungen ha fjellsko i str 42 på seg, for min har GOOOOD plass til føttene sine..[:D]

Elsker Two Way! Har det som hovedstol, med nakkestøtte[:)]

ORIGINAL: Sicily

Ehm.. Seter etter babysetene har da ikke base? Det er IKKE benplassen som avgjør om man kan ha ungene bakover til 4 år, det er kg-grensen på stolen.

Sorry, tenkte noe annet enn jeg skrev [8D] Mente selvfølgelig sokkel på sete slik at det kommer høyere opp og lenger unna bilens seterygg [:)]

Virker som om jeg blir fornøyd uansett hvilket jeg velger, da. [:)]  Får prøve begge i bilen og se hvilket som passer best der.

Takk for svar!

Back
Topp